2021. április 3., szombat

Minimalist

 

Sarah Dorweiler, Unsplash

Hát, nem a mostani lesz a legjobban megünnepelt húsvét, az is biztos... egy random Spar-os sonkára már lecsaptunk hetekkel ezelőtt, de a tervezett sk. teljes kiőrlésű kalácsot és répatortát keresztülhúzta, hogy B.-nek vacak a cukra, úgyhogy sütögetés elhalasztva, maradnak a minimál-szénhidrát-tartalmú ételek, legalább addig, amíg rendeződik a helyzet. Szerencsére a reggelikben kiélhetem magam, mióta láttam egy baked oatmeal-videót, minden reggel ezzel kísérletezek (csak a kis kerek kerámiatál helyett muffinformában sütve), a mai fahéjas&csokis&mogyoróvajas&pekándiós volt- kicsit több meló, mint a megszokott zabkása, de megéri.
Egyébként viszonylag büszek vagyok magamra- nagyon régóta a lelki szemeim előtt lebegett a kép, hogy a kis előre csomagolt zacskós saláták helyett szerzek egy fej jégsalátát, káposztát, répát... és a saját, összevágott salátámból eszek óriási adagokat minden ebéd-vacsi mellé, de a gyakorlatban eddig max. odáig jutottam, hogy a hűtőben fonnyadtak meg a zöldségek. Most viszont megvettem, felvágtam, beosztottam, és már csak kb. egynapnyi adag választ el attól, hogy sikeresen elpusztítsuk az egészet.

Tegnap délután kinéztünk a Margitszigetre (... mint Pesten kb. mindenki), és bár eredetileg a budai rakparton a bringaúton akartunk átrollerezni, rájöttünk, hogy újra le van zárva a pesti rakpart- annyira jó volt végigsuhanni rajta, teljesen visszahozta a tavaly nyári szabadságérzést pár pillanatra (és ott még nem is voltak kifejezetten sokan). Konkrétan a szigeten kb. öt percet töltöttünk, óriási volt a tömeg, és nagyon kevés a maszk, de már az oda-vissza út is feltöltött annyira, hogy úgy érezzem, kibírom még itthon egy ideig. 

2 megjegyzés:

  1. nagggyon jól hangzik ez a zabkása recept, finom is?
    mi pont ezért rendre elkerüljük a klasszik budapesti helyeket, mint Normafa, Margit-sziget, Városliget, újabban Bálna, ésatöbbi. mintha anno kiadtak volna egy térképet, hogy hol vannak még zöld területek ezeken kívül, azt hiszem ez az, linkelem, hátha ad inspirációt Nektek is:)
    https://enbudapestem.hu/2020/05/szabadidos-terkep-covid-19-idejen/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nézem a térképet, a környékbeli könnyen elérhetőeket már úgyis alaposan bejártuk...
      A zabkása finom, bár azért nem annyira süti-szerű, mint ahogy a videóban mondják (oké, én nem nutellával meg banánnal szoktam), de valahol félúton van, főleg egy jó fehérjeporral :) édességnek kicsit lightos, de egészséges reggelinek szuper.

      Törlés