2021. április 13., kedd

a little patience


Nagyon megszerettem a Yogi teákat, és elérték, hogy enyhe hiányérzetem van, ha valami más márkát veszek, és nincs üzenet a teafilteren, viszont mostanában kifejezetten gonosz mondatokat sikerült kifognom: a fenti "Experience will give you wisdom" akkor jött, amikor épp szétaggódtam magam, hogy elkaphattam tesómtól a covidot; most pedig, amikor két napnyi kitartó telefonálgatás után végre elértem a háziorvost, és a szétesés határán járó, kicsit hisztérikus asszisztens elmondta, hogy oltás, ja, ő is szeretne oltást, mindenki szeretne oltást... még mindig hetente kapják a listát, ami kb. használhatatlan, nem, nem tud semmit, nem lehet előre látni... majd szólnak, ha felbukkannék... a tea szerint "Patience pays." Oooké, akkor marad a türelem (meg ma délelőttre egy extra kemény kick-box, odaképzelve mindenkit, akinek a bénázása miatt most akkora káosz az oltási "rendszer", amekkora), mást úgyse tudok csinálni. 

2 megjegyzés:

  1. Kitartás! Ha van egy feles boxzsákod, beállnék érte a sorba.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) csak virtuális boxzsák van, megosztozhatunk rajta :)

      Törlés