2022. február 21., hétfő

Alternatív hétfő

 

Philipp Knape, Unsplash

Nagyon fura úgy elkezdeni a hetet, hogy nem kell időre kelnem (de azért felébredek legkésőbb 7:50-kor magamtól), nem kell dolgoznom (de azért van egy listám arról, mit kell még rendberakni a projektemben), nincsenek előre megszabott keretei a napnak (csak akkor, ha azt szeretném). Múlt héten még túlzásba vittem azt, amit éppen csináltam, és igyekeztem kifelé is, meg saját magam előtt is nagyon hatékonynak tűnni, hogy ellensúlyozzam az egész felmondás-témát, hétvégén már egy kicsit jobban el tudtam engedni ezt az egészet (például egy sort se kódoltam, bár a varrásban sikerült áttörést elérnem, és elkészült egy póló, ami tényleg jó is lett; nem az eredeti kettőből bármelyik, hanem egy harmadik, egy harmadik minta alapján).

Nehéz most mit kezdeni azzal a szabadsággal, amit egyébként már nagyon szerettem volna- régóta először nehezen tudom elképzelni, a következő pár hónap hogy fog kinézni. Persze, csinálhatnám azt, mint legutóbb, összeszorított fog, lehető leghamarabb új munka, haladni tovább, de egyre kevésbé érzem magamban az erőt hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése