2022. február 22., kedd

Small Stuff

 

Rana Sawalha, Unsplash

Csak hogy legyen valami könnyebb-vidámabb-színesebb is:

Klassz dolgok a múlt hétről:

- pizza a Manu+ban (el se hiszem, hogy eddig még nem voltam, egy csomó welovebudapes-es cikket olvastam róla)
- póló a Rododendronból (mostanában nagyon ritkán találok olyan mintás pólót, ami tetszik, de ez szuper... és még mindig viszonylag friss élmény, hogy egy hasonló helyen az utolsó megmaradt méret, ami most épp M-es volt, csak úgy jó rám)
- belemerülős online cikkek

Dolgok, amiket várok ezen a héten:

- végre fodrász (azt hittem, hogy tavaly szeptember óta nem volt levágva a hajam, de ez nem stimmel, valószínűleg inkább tavaly tavasz, de az is lehet, hogy 2020 ősz...)
- villámgyorsan jött egy varrógép-szerelő (bár nem mondott túl sok biztatót, de az alaproblémát azt hiszem, megoldotta), és így végre neki merek ugrani a narancssárga ruhának, ami miatt eredetileg visszatértem a varráshoz
- bár csak online, de találtam töltőtollat, ami végre nem az a márka, amiből kettő is elromlott egymás után- ha minden jól megy, lassan újra írhatok kézzel is, amennyit csak szeretnék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése