2021. március 21., vasárnap

Figyelemterelés

Charly Pn, Unsplash

Tegnap délután nagyjából elviselhetetlen volt a bezártság (igazából aznap már volt egy nagyon izgalmas utunk a Spar-ba, szóval nem is az a gond, hogy fizikailag nem jutok ki, hanem hogy úgy éreztem, semmit, de semmit nem tudok tervezgetni/várni/változtatni a napi szokásos, ezerszer végigcsinált itthonülős rutinon kívül), ezért aztán amikor ma elkezdtem vágyakozóan nézni a napsütést, B. felvetette, hogy igyunk egy kávét valamelyik környékbeli padon- ez se annyira extrém, de a mászkálás, a pici darabka normális vasárnap délután és a rengeteg koffein a cold brew-ban visszaadta a lendületem valamennyire. Azóta már újra a kanapén ülök, de megtaláltam ezeket a kérdéseket Sieglinde-nél, és a megválaszolásuk jó módszernek tűnik a maradék energia levezetésére. 

1. An unforgettable day in my life.
Az első Foo Fighters-koncertem, a Queens of the Stone Age a Parkban, a délelőtt Koppenhágában B.-vel és az, hogy otthon érzem magam egy olyan helyen, ahol életemben először járok, a jéghideg hegyi tóban úszkálás Montenegróban, rommá ázva Arctic Monkeys-ra ugrálni tesómmal Szigeten, karácsonyi vacsora egy cuki kis glasgow-i étteremben, az első, gondolatolvasós interjú a mostani munkahelyemen, a délelőtt, amikor a tetoválásom készült... 

2. My favorite snacks
Mostanában 85%-os étcsoki+puffasztott rizs+málna vagy szeder (+ ha belefér, akkor mogyoróvaj vagy pekándió)

3. My biggest fashion accessory
Ha kivételesen veszem a fáradságot, és rendesen felöltözök, akkor ez a nyaklánc (összesen kb. háromszor volt rajtam, mióta megkaptam szülinapi ajándékként, ebből az egyik alkalom a mai), a leggyakrabban hordott egy bordó Decathlon-leggings

4. My biggest celebrity crush
Hmm... ha csak egyetlenegyet kellene választani, az Mikey Shoes (fotókon annyira nem jön át, de elképesztő a kisugárzása színpadon), ha lehet többet is, akkor felkerül a listára Adam Driver, James McAvoy és csak mert most néztem újra a Middleditch & Schwartz-ot, Ben Schwartz

5. One Hobby I would like to learn
Amit már nagyon régóta kerülgetek: saját, mintás textilanyagokat tervezni+megvalósítani

6. My OCD habits
Nagyon sokáig hagyom gyűlni a rendetlenséget magam körül, csak azért, hogy utána villámgyorsan eltüntessem, szóval nem kimondottan vagyok OCD, de az evőeszközöknek kanál-villa-kés sorrendben kell lenniük a fiókban, és nem értem azokat, akik tudnak 50+ megnyitott böngészőtabbal vagy 100+ olvasatlan e-maillel létezni. 

7. If I could eat one last meal
Ó, ezt az Off Menu-podcast miatt tervezgetem már egy ideje, bár biztos képtelen lennék belezsúfolni egy teljes, sokfogásos étkezést... nagy vonalakban: bruschetta+steak+Francesco-s titkos lasagne+Chez Dodo-macaronok+Szamos sóskaramellás süti

8. Working on my fitness
Decemberben a Fitness Boxing miatt átkattant valami, és először csak az egy nap edzés-egy pihenőnap ritmusra sikerült beállnom, aztán amikor végre visszakaptam a futópadot, ez módosult egy nap kick-box - egy nap futás- egy nap pihenés rendszerre, ami kb. január közepe óta működik. Próbálkozok még jógát és HIIT-et belelegózni valahogy, de egyelőre ez a kettő marad meg viszonylag simán. Emellett kalóriaszámolás, több fehérje-kevesebb zsír- okosmérlegen testösszetétel-nézegetés. 

9. What I spend money on
Ebben a hónapban tényleg csak kajára, ki akartuk próbálni, hogy egy szép kerek összeget lezárva mennyire necces kijönni a maradékból, ha rendesen megtervezzük, mit eszünk és hol vásárolunk- egyelőre nem tűnik nagyon vészesnek, bár azért nem biztos, hogy még egy hónapot bevállalnék. Szóval a legnagyobb összeg, amit márciusban költöttem egyben, az a fehérjepor volt. 

10. My favorite recipe
Mostanában nem sokszor főzök recept alapján, de a profiterolhoz ezt nagyon szeretem, és a karácsonyi steak világbajnok lett, emiatt a videó miatt

11. The best part of each season
Tél: hideg szél-friss levegő-szikrázó napsütés-koripálya
Tavasz: végre nem 5-kor sötétedik, elkezd kinyílni a világ
Nyár: az az egy nap strand, végtelen esték fröccsel a kezünkben, szabadtéri koncertek
Ősz: szeptember elején-közepén szinte még nyári idő, de már ősziek a színek, élesebbek az árnyékok, és elkezd avarillata lenni a levegőnek, kicsit már hűvösek az esték

12. A life lesson I’ve learned
Mondhatok nemet másoknak, nagyon nehéz, de megéri. Nem az én dolgom másokat megmenteni. (úristen, ez mennyire közhelyes és nyilvánvaló így leírva, de amikor szembemegy a legbelső, gyerekkor óta rám kényszerített szerepekkel és elvárásokkal, végtelenül felszabadító átérezni).  
Ha nagy a csend körülöttem, sokkal jobban tudok dolgozni önmagamon. 
Meglepően klassz dolgokra vagyok képes, ha nem kérdőjelezem meg magam mindenben. 

13. My inspiration to blog
Teljes mértékben random, néha ihlet más blogoktól, néha egy gondolat, ami nem hagy nyugodni, néha csak egy felület, ahová kiszórhatom a kreatív alkotásokat, néha kapcsolódási pont.

14. What’s inside my closet?
Legalább háromszor annyi cucc, mit amit ténylegesen hordok is, pedig már nagyon sok mindent kiselejteztem, nagyrészt vagy fekete-fehérek, vagy zöld-barna-földszínek-narancssárgák.

15. Let me brag a minute.
Bár mostanában amúgy is sokszor kerülnek szóba a rajzok/kollázsok, de ezekre vagyok a legbüszkébb, szóval: minden nap portré, Pluralone-twitterre kikerülő kollázs. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése