2021. március 21., vasárnap

This Week

 

Denny Müller, Unsplash

Klassz dolgok, amik ezen a héten történtek:

- az egyik kollázsomat retweetelte az előadó (... vagy inkább az asszisztens, aki a twitter-accountot viszi, de akkor is!), akinek a dalszövegét használtam hozzá
- B.-nek megvan a második oltás-időpontja is (...és remélhetőleg ki tudja faggatni a háziorvost, hogy nekem mik az esélyeim)
- elkezdődött a Taskmaster új évada
- James McAvoy a Great British Bake Off-ban pont olyan szuper volt, mint amire számítani lehetett

- a hét minden napján rajzoltam (reggel kicsit korábban kell kelnem miatta, de 8-tól 9-ig van egy nagyon klassz elmélyülős időszak, ami így pont belefér), befejeztem két olyan arcot, ami már november óta félkész volt, és kezd alakulni a portré+art journal-koncepció is (viszont hétvégén adtam magamnak vele egy kis szünetet, 100 napos projekt ide vagy oda, most nagyon jót tett lazítani és a saját tempómhoz igazodni)
- nem akarom elkiabálni, de a héten nem volt egy énekóra sem (újrakezdte pár hete, kizárólagosan hétvégén, szóval problémáztunk kicsit a főbérlőnél, és talán, talán működött)
- már kevesebb, mint 1%-ra vagyok a kitűzött testzsírszázaléktól, és 34 napja folyamatosan töltöm a Kalóriabázist, amire kb. 2012 óta nem volt példa
- Via írt egy szuper blogbejegyzést és csinált egy podcast-részt is "kedvesnek lenni magaddal"-témakörben, ami miatt én is elkezdtem összeszedni a saját listámat- ezerszer jobban állok, mint pár éve, de azért még vannak területek, ahol lehetnék türelmesebb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése