2021. szeptember 11., szombat

all the leaves are turning brown, the wind is pushing me around, let's go

 

Jack Young, Unsplash
 
Ma reggelre jutottam el odáig, hogy szegény túlhasznált jobb kezem is megfájdult, úgyhogy nem Tiny Habits-jegyzeteléssel töltöttem a délelőttöt, ahogy szerettem volna, hanem parkban sétával- az Orczyban meglepően nagy a közösségi élet szombat délelőtt, a nagy füves részen azt hiszem, egy krikettmeccs folyt épp, de szerencsére az NKE-s rendészetisek terepgyakorlatába nem futottam bele (a figyelmeztető plakát szerint a nyugalom megzavarására alkalmas, de legalább nem használnak éles lőszert....), az idő szuper volt, a színek gyönyörű ősziek, és egész jól feltöltődtem, mire körbeértem (plusz így 11-re sikerült összehozni a kitűzött lépésszámot, és alig fáradtam el).

A héten újrakezdtük a heti költségvetést + a pénzköltés napi jegyzetelését, és elég fájdalmas volt a visszatérés a "nyár van, lazítunk, megérdemeljük"-hozzáállásból, de sajnos végtelen mennyiségű pénz tud elfolyni napi apróságokra, amiktől igazából nem is lesz jobb semmi. Már most elég jól látszik, milyen szokásokon kell változtatni, szerencsére B-vel volt erről egy jó beszélgetésünk, ő is benne van (neki épp a munkája elképesztően stresszes és demotiváló egyszerre, amit kólával és pizzaszeletekkel próbált ellensúlyozni, de mostanra eljutott odáig, hogy készen áll valami komolyabb változtatásra), hétfőtől kezdjük is.

A Tiny Habits úgy is jelen volt a mai napomban, hogy magával a könyvvel nem tudtam haladni, mert van egy része a módszertannak, amit legutóbb nagyvonalúan kihagytam, pedig az egyik legfontosabb elem: a sikerek megünneplése (legyen az akármilyen apróság is, ha nincs meg utána a jó érzés, nem áll össze az agyban az új szokás rögzüléséhez szükséges kapcsolat). Van még mit gyakorolnom, mert sokkal könnyebben és automatikusan kritizálom magam és értéktelenítem el az elért eredményt, rögtön továbblépve a következő feladatra... nem csoda, hogy nehezen megy új dolgok beépítése, ha soha semmi nem elég jó, amit csinálok. Pedig már sokat dolgoztam a belső hangomon és a saját magamhoz való hozzáálláson, de ez most annyira fura és idegen, hogy szükségem van a gyakorlásra minden mennyiségben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése