2021. szeptember 6., hétfő

Sleep less

 

Alfredo Alvarado, Pexels


A múlt hét második fele azért már nem csak alvással telt, bár egyelőre nehezen találom az egyensúlyt... Viszonylag sokszor csak a kanapéról elfolyva netezek, ami kezd elég unalmassá válni, amikor viszont belekezdek valamibe, jön a frusztráció is (tegnap attól borultam ki végleg, hogy még az art journalhoz sincs elég kezem most, pedig szinte biztos voltam benne, hogy ha más nem is, az megmarad, de annyira vacakolós így, hogy minden flow kiesik belőle). Tudom, tudom, pihenés, az kellene most végtelen mennyiségben, de kicsit ijesztő úgy az előttem álló négy hétbe belegondolni úgy, hogy szinte minden örömforrás off.

Váratlan fordulat, de elkezdett hiányozni a munka- nem a konkrét, napról napra káosz és feszültség, ami mostanában jellemző volt, hanem a kódolás maga, az új feladatok izgalma, a tanulás öröme, az, ami miatt belevágtam az egészbe. És pontosan ez az a része, ami nem a problémás vezetőn vagy csapattárson múlik, hanem kizárólag rajtam. Sokszor fellelkesültem már, de csak pár hétig tartott a lendület, ezért most nem is konkrét projektbe vágok bele, hanem a Tiny Habits módszertana alapján megpróbálok olyan napi szokásokat bevezetni, amik segítenek abban, hogy jobb frontendes legyek (... és szép lassan visszaépítsem a szakmai önbizalmam, ami épp romokban, vagy elkezdhessek körbenézni, milyen álláslehetőségek vannak éppen.)

Csak hogy egy kis sikerélményem is legyen, ebben az online társasban egyre jobb vagyok (éhesen nem érdemes belekezdeni, én is mindig megkívánom a fánkot, akárhányszor játszok vele, pedig ez az, ami aztán biztosan nem létezik cukormentesben), csak egy egyszerű kártyajáték cuki grafikával, de ha sikerül réérezni az ellenfelek gondolkodásmódjára, nagyon izgalmas tud lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése