2021. szeptember 9., csütörtök

Dragon lady

 

   
Chris Curry, Unsplash

Na, eddig bírtam a bal kezemen az óriási üres, fehér, egybefüggő gipszfelület látványát, tegnap este muszáj volt rajzolnom oda egy sárkányt (rá hasonlít erőteljesen, csak bronzszínű, zöld szemű és kicsit elnyújtottabb), és ezzel mintha visszakaptam volna az életkedvem meg a kreativitásom egy részét, bár az energiám még mindig nagyon korlátozott. Valamennyire megbántam, hogy ezen a héten is végig maradtam betegszabin (főleg miután kiszámoltam, mennyivel lesz így kevesebb a fizetésem), de miután egy sima séta+kávézás kombináció után is órákra le kellett dőlnöm, és a szervezetem követeli a délutáni szundikat, valószínűleg ez volt a jó döntés (a gipszet nagyjából megszoktam, bár még mindig nagyon belassít, a zúzódások szépen múlnak, ami most húzós, a a két mély seb a homlokomon, aminek még kell pár hét, hogy vállalható legyen). 

Próbálok reális célokat kitűzni erre a maradék pár napra, valahogy úgy, hogy ne folyjak szét teljesen, de ne is vigyem túlzásba- próbálom összehozni a napi 5000 lépésnyi sétát, meg kijegyzetelni a Tiny Habits-könyvet, hogy jövő héttől már rendesen belevághassak a változásokba.

Update: így néz ki a gipsz-sárkány :)


 

5 megjegyzés:

  1. Ez alapján úgy tűnik, helyesen döntöttél, hogy maradtál még betegen. Pihenj rengeteget!
    Ó, és ha megosztanád a gipszedre rajzolt sárkányt, én nagyon boldog lennék! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Töltöttem fel róla képet a bejegyzés végére :) Most már csak azon gondolkodok, milyen állatokat rajzoljak még köré...

      Törlés
    2. Nagyon cuki!! Nem tudom, milyen állatot, de rajzolj még! Egy egész állatfarmot :) Azért még szerencse hogy nem a jobb kezed került gipszbe

      Törlés
    3. Igen, lehetne rosszabb (bár meglepően sok dolgot csinálok bal kézzel, de legalább a rajzolást nem :) Végül egy másik sárkány került még mellé (kisebb, szárnyakkal), így most tetszik az összhatás, de valószínűleg fog még bővülni...

      Törlés
    4. Nagyon nagyon jooo <3 Kerjuk a folyamatos update-et, ahogy gyarapszanak a magikus (es egyeb) lenyek a gipszeden! :)

      Törlés