2022. november 28., hétfő

... and back again

 

Anita Austvika, Unsplash

Elég fura érzés hétfő reggel visszaülni a saját monitorom elé (már hiányzott <3), és tudatosítani magamban, hogy a legutóbbi nagy mérföldkő pipa, akkor most mi is következik...? Kiborít, hogy mennyire közel van a karácsony (konkrétan nulla ajándékot vettem meg eddig, azt se tudom, mit szeretnék kapni - egyetlen kritikus lépést tettünk már meg, a cukormentes Stühmer szaloncukrokból ott lapul két doboz a kamrában, szigorúan eltéve szem elől), és még mindig elég kusza, hogy állnak össze a családi programok az ünnepek körül (egy biztos, hogy borul a megszokott "két ünnep közt utazunk Debrecenbe").

Gyorsan frissítettem a "22 for 2022"-listámat, ha már belátható közelségben van az év vége, már most látszik, hogy csomó pont nem lesz meg róla (de legalább végre megvan a 22-elemű lista! És a 12/22 is picit jobb, mint amire számítottam). És ha már év vége, egy csomó új album volt beígérve idénre (Portugal The Man, Hozier...), vajon van még rájuk bármi esély, és utána vajon koncerteznek Pesten/Bécsben/valahol elérhető közelségben? Nem mintha a már megjelent Artic Monkeys-ba belehallgattam volna egynél többször, de ők legalább már a turnézós szakaszban tartanak...

Amit viszont kicsit izgatottabban várok, mint a karácsonyt, az a holnapi lomtalanítás- vannak dobozok, amiket a 2019 decemberi költözés óta kerülgetünk, és persze a lakásba zárt időszakok alatt is felhalmozódott rengeteg cucc, a pince állapotába pedig bele se akarok gondolni, jó lesz megszabadulni egy csomó feleslegtől.

3 megjegyzés:

  1. Csak akartam szólni, ha nem néznél Dalfutárt, hogy a mostani két részben Balla Geri a szövegíró.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában az első részeket nem szoktam nézni, csak a stúdiónapokat, de most véletlenül pont észrevettem, hogy megy a premier, és Markó Barbi meg a tarot miatt ottragadtam, szóval láttam :)) és 1. a végtelenségig tudnám hallgatni a monológjait 2. *annyira* lehet tudni, hogy ő írta azt a dalszöveget, nagyon kíváncsi leszek, hogy fog összeállni a dal

      Törlés
  2. De jó, megláttam és rögtön eszembe jutottál, hogy vajon nézed-e. És igen, most én is nagyon kíváncsian várom, hogy mit hoznak ki belőle ők négyen, érdekes stúdiónapra számítok.

    VálaszTörlés