2023. szeptember 20., szerda

If there's an elephant in the room then you're in the wrong room

 

Nati Melnychuk, Unsplash

Reggel nagyon megörültem egy "Vámkezelt nemzetközi küldemény online fizetése"-emailnek a postától (Lego-figurák!!), de B. pont ugyanakkor kapott egy postai spamet, elvileg ez most egy valós veszély, úgyhogy visszavettem a lelkesedésből, megittam a reggeli kávét matchát (nagyon furi, mert nem ébredek fel tőle úgy, mint a kávétól, de összességében nem vagyok álmosabb/fáradtabb/tompább, és valamiért mégis követeli a szervezetem reggelente), és kicsit később ellenőriztem, hogy tényleg ugyanoda mutat a link url-je, mint a szöveg. Minden stimmelt, és miután kattintottam, kiderült, hogy kemény 400 Ft-ot kell befizetnem (vagy majd odaadnom a postásnak, ha hozzák jövő héten- valószínűleg marad ez a verzió), de tényleg a Lego!

Ez valószínűleg egy jel, hogy tudjuk le végre azt a pár dolgot, ami még hátravan- a menyasszonyi ruhát felpróbáltam ma, és érezhetően könnyebben feljön a cipzár, hasban is kevésbé szűk, ami nagyon jó hír (ha elmúlik végre a torokfájás, ami múlt pénteken megtalált, és még párszor eljutok konditerembe, teljesen oké lesz a végeredmény), de passzoló fehérneműm még nincs hozzá, ez most hétvégi teendő. A kedvenc cukormentes cukrászdánkban pedig megjött az őszi kínálat, sajnos muszáj lesz tesztelni, hogy nem akarunk-e mégis inkább szilvásgombóc-tortát (oké, ez kicsit ellentétes irányba megy, mint az első pont... de max. majd beosztom a saját szeletemet két napra).
B. családjában mindenki megkapta a meghívót, és egyeztettük a logisztikát is (B. szülei hozzák el a nagymamáját, szerencsére ezt megoldották nélkülünk is, és B. tesójáék többszöri határozott rákérdezésre is azt mondták, hogy nem szeretnének pesti hotelszobát, lejönnek és vissza is mennek Nyíregyházára aznap... hát, mi megpróbáltuk). Szerencsére az én oldalamról mindenki Bp-n él (pontosabban mindenki Budán... eddig bele se gondoltam, hogy csak én maradtam a pesti oldalon), ami nem baj, mert az anyakönyvi hivatal is ott van, tesóm mondjuk addig még megjárja Barcelonát is, de szerencsére pár nappal előtte hazaér, nem lesz nagyon kicentizve.

Közben befutott az új puzzle is (tanulva a múltkoriakból és felmérve a rendelkezésre álló szabadidőmet, most csak 500 darabos, hátha ez így nem akkora projekt), ez az, de volt még egy csomó, ami nagyon tetszett, szuper márkák vannak ezen az oldalon, és villámgyorsan ki is szállították. Remélem, nem lesz nagyon hajtépős a sok kék és zöld, jó lenne ebben elmerülni a következő pár napban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése