2023. szeptember 9., szombat

Million pieces

 

Linh Pham, Unsplash

Még mindig egy végtelen teendőlistának érzem az életem (a héten már nagyon sokszor megfogadtuk, hogy leállunk a szervezkedéssel, eddig sikertelenül), viszont közben durván haladunk is, hétfőn az anyakönyvi hivatalban kezdtünk, házasságkötő terem hivatalosan is lefoglalva, étterem kiválasztva és lefoglalva (nem külön terem, de egy jól elkülönülő sarok), a semmiből lett egy fotósunk, virágok megrendelve, nászúthoz repjegy és hotel megvéve, postázandó meghívók feladva, a maradék háromból egy személyesen átadva (... és még 5 hetünk van).

Az életmódváltás viszont döcög, mert még mindig nagyon allergiás vagyok, nem tudok aludni, és elég stresszes a munka, ami együtt azt eredményezi, hogy minimális energiám marad hét közben. Azért jógázni már eljutottam (szenvedtem is vele így egy hónap kihagyás után), és kick-boxolok is itthon, de jó lenne a normálisabb étkezésre átállni, minél hamarabb (csak tervezze és valósítsa meg valaki helyettem, pls). Szeretném azt érezni, hogy a szeptember nem csak a várakozásról és a szervezkedésről szól, de egyelőre nem tudom, hogy valósítsam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése