2023. szeptember 12., kedd

Love you to pieces

 

Carson Arias, Unsplash

Úgy néz ki, a konditerem meghozta a várt hatást, végre elindult lefelé a kilóim száma (oké, a kitűzött cél 2.5 kg mínuszból a 0.5 megvan), és két napja leváltottam matchára a reggeli kávémat (Penny meggyőző volt) - nem tudom, miért, de jobban bevált, mint a sima zöld tea, valahogy pont annyira keserű és intenzív az íze, hogy ne legyen hiányérzetem, és álmosabb se voltam, mint egy normál napon. Tegnap brutál izomlázam volt, mára jobb egy kicsit, holnap talán már újra fogok tudni edzeni...

Picit visszatértünk a szervezkedéshez is, szerencsére túl sok mindent nem kell a héten csinálni, de még múlt hét végén, a nem túl meggyőző tortadísz-kínálatot látva (autós-motoros-horgászos tematikában volt még végtelen variáció) eszembe jutott, hogy akár Lego-figurákból is összerakhatnánk magunkat, és mehetne az a tortára. Sajnos a Lego-boltban, ahová benéztünk, nagyon béna volt a választék, de online találtunk egy oldalt, ahol még B. öltönyének a színét is tudtuk reprodukálni, és (szerintünk) nagyon menő lett a végeredmény, így nézünk ki egy Lego-párként:

... elvileg 1-2 héten belül itt is lesznek, remélem, hogy élőben is legalább ennyire jók.

4 megjegyzés:

  1. Ez a legós annyira jó ötlet! És ez megmarad örökre, nem úgy mint a marcipán. Kedvet kaptam én is kipróbálni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mi is ezzel indokoltuk végül az elég húzós árat, hogy ez tök jó emlék (is) lesz... már postázták, ha ideért (jövő héten már akár itt is lehet), mesélek majd, hogy milyen :)

      Törlés
    2. Jó, mesélj majd, remélem jó lesz! Tényleg drága, de esküvőre mindenképp megéri egy kis bónusz. Elkezdtem próbálkozni saját magam megalkotásával de nekem nincsenek karakteres jellemvonásaim, így nem igazán sikerült megalkotnom magam :) Ti nagyon jók lettetek

      Törlés
    3. Amúgy ez nem könnyű, én az iphone-os memojit adtam fel, mert egyáltalán nem hasonlított rám semelyik verzió, már az arcforma se stimmelt (bezzeg B. pont úgy néz ki benne, mint IRL...), a legóknál meg tényleg elég korlátozott a lehetőségek száma, ha nem lenne a szemüveg, szerintem én se lennék beazonosítható :)

      Törlés