2023. szeptember 10., vasárnap

The gym is my happy place

 

Derick McKinney, Unsplash

Hosszas halogatás után visszatértem a környékbeli konditerembe, és továbbra is meg vagyok róla győződve, hogy (nekem) ez a tökéletes vasárnap délelőtti program: kényelmes ébredezés után átsétálni, mindfulnessbe merülve figyelni a légzésem és az adott izomcsoportot a gyakorlatok közben, valami gyors és kiabálós zenére fél óra kardióval lezárni az egészet, és egy zuhany után itthon eldőlni a kanapén azzal a tudattal, hogy a nap már mindenképp hasznosan telt. Oké, most még nincs meg a rutinom az erősítéshez, csak óvatosan végigpróbáltam mindent, amit régebben is csináltam (és esélyes, hogy holnap mozdulni se tudok majd az izomláztól), de körülnézek online, és keresek egy rendes edzéstervet is.
A vasárnapokat szeretném fixen megtartani, már csak hét közbenre kellene egy jó időpontot találni, mert valószínűleg munkaidő vége után rengetegen vannak... de nagyon gondolkodok rajta, hogy egyszer kipróbálom, az ebédidőbe mennyire fér bele egy nyugisabb napon, amikor nem kell főznöm- annyira közel van a terem, hogy másfél óra alatt talán meglenne az egész.

A munkára most amúgy is próbálok minél kevesebbet gondolni, muszáj lenne valahogy csökkenteni az elmúlt időszakban eluralkodó stresszt, de jövő héten lesz egy semmiből feltűnt év közbeni teljesítményértékelés, és pénteken előadást is kell tartanom a konferenciáról, amin Helsinkiben voltam (most nem parázok tőle annyira, mint a legutóbbi alkalommal, amikor először csináltam ilyet, de így is leginkább csak túllenni szeretnék rajta). Könnyű lenne azt mondani, hogy nem fejlődtem sokat, csak próbáltam túlélni, de ha tételesen felsorolom, hogy mennyi komfortzónán kívüli feladatba kellett belevágnom mostanában, akkor ez mégse teljesen igaz (az a gond, hogy a idénre megfogalmazott célom a "szeretnék jobb programozó lenni"-nél nem volt sokkal konkrétabb, és így kicsit nehéz lekövetni is). Azért remélem, nem lesz nagyon mélyre menő az egész (a tavalyi éveset egész könnyen megúsztam), jó lenne már egy kis nyugi és kiegyensúlyozott hétköznapok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése