2023. október 9., hétfő

Everyday, it's a gettin' closer...

 

Valentyn Chernetskyi, Unsplash

Ma végre hivatalosan is bejelentettem a csapatnak, hogy a kövi 2 hétben már csak péntekig számítsanak rám (aztán úgyis találkozunk majd a csapatépítőn), de nagyon cukik voltak, azt kaptam nászajándékba, hogy én nevezhettem el a sprintet (már T-nél járunk, úgyhogy Them Crooked Vultures lett), és csak pár kisebb feladatot kell addig bejefeznem (ami nem is baj, mert fejben már nagyon nem tudok ráhangolódni). 

Addig is meg kellene tanulnom normálisan pózolni ruhában-csokorral (itt akarok kicsit jobban körülnézni, és begyakorolni pár egyszerűbb tippet, mert magamtól teljesen használhatatlan vagyok), hordani egy kicsit a kontaktlencsét, és gyakorolni a sminkelést hozzá... és így talán van minimális esély arra, hogy születik pár jó kép. A ma és a holnap még viszonylag nyugodt, utána megint felpörögnek az események, és valószínűleg villámgyorsan szombat is lesz (gondolom, a szertartás is gyorsan el fog telni, ami nem is baj, fél óráig is nehéz lesz a figyelem középpontjában állni). A teljes hétvégés futóversenyek + lezárások miatt izgalmas lesz majd átjutni Budára meg vissza, de legrosszabb esetben hosszú fehér ruhában és csokorral a kezemben fogok metrózni, valahogy megoldjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése