2023. október 1., vasárnap

Szeptember/október

 

Augusztus végén annyira szét voltam esve, hogy teljesen el is feledkeztem erről az összefoglalóról, pedig jó lenne, ha rendszer lehetne belőle... Na mindegy, ilyen volt a szeptember: az elején brutál fáradt voltam (lemerítettek az augusztusi halmozódó programok), és nagyon allergiás, utána egy hétig beteg+fogfájós, egy hétig pedig "csak" stresszes az új fogorvos-kör és a céges előadás miatt... összességében nem hiszem, hogy ez az időszak lett volna a kedvencem.

Ami viszont működött: több éves kihagyás után visszatértem a konditerembe (és még a hétköznapokba is egyre jobban be tudom illeszteni az edzéseket), sikerült összefutnom tesómmal egy ebédre, és a teljes családdal is tegnap este; volt egy online társasozás is, ami már nagyon hiányzott (és A. rocksztár, hogy egy pár hetes baba mellett is szakított rá időt).

Dolgok, amiket most csináltam először:
- matcha reggelire kávé helyett (annyira jól sikerült a kísérlet, hogy már harmadik hete teljesen leálltam a kávézással, és nem is volt nehéz; viszont ma megkóstoltam egy kávézóban az "igazi" matcha lattét, aminek leginkább mandulatej-íze volt, nem olyan meggyőző)
- kóstoltam venezuelai kaját, konkrétan arepas-t

Amiket szerettem:
- 500 darabos Pieces&Peace-puzzle
- What We Do In The Shadows-5.évad
- pénteki piknik a Filozófusok kertje mellett
- Lush Glory hajkondicionáló
- megtört az átok, és újra tudok melltartót venni csak simán egy boltba (Triumph) besétálva is, nem kell az online rendeléssel kísérleteznem

Az életmód-helyzet még az allergia/betegség miatt is javult, az átlagos lépésszám is nőtt, fogytam is egy kicsit, és a konditerem+kick-box együtt jól működik (a jóga viszont mostanában szinte mindig kimaradt, fáj is derekam).
A munka kibírható volt, egy kicsit döcög a csapatdinamika (egy elég pontatlan módszerrel mérjük a kétheti sprintek teljesítményét, amitől egy scrum master valószínűleg a haját tépné, ugyanúgy egy befejezett feladatnak számít a fél délutános hibajavítás, mint a teljes héten át tartó komplex fejlesztések; és kicsit az volt az érzésem, hogy értelmetlen számonkérésbe torkollt az is, amikor a szám alacsony volt, és az is, amikor sokkal magasabb...), és inkább a túlélésre játszottam a minden más mellett, de a teljesítményértékelés is kifejezetten pozitív volt.
B-nek pedig megvolt az első beszélgetés a bécsi csapat vezetőjével (... magyarul), majd valószínűleg novemberre egy hétre kipróbálja majd, milyen velük dolgozni, aztán már csak olyan apróságokat kell tisztázni, mint a fizetés, és talán kezdhetünk is csomagolni... 

Az esküvőszervezkedéssel is egész jól haladtunk, gyűrűk véglegesítve, ruha (+fehérnemű, cipő stb.) megvan, étterem megvan, Lego-figurák megvannak, ma a tortákat is megrendeltük, igazából már csak a zenéket kell kiválasztanunk, meg átvenni a csokrot jövő héten, és a lényegesebb dolgok ki is vannak pipálva.

Tervek októberre:
- esküvő+nászút, több, mint 1 hét szabival (a munkahelyem nagyon rendes, és 3 nap jár pluszban)
- ez után közvetlenül pedig csapatépítő egy egyelőre be nem jelentett helyszínen (ami ~3 órányi repülőútra van Brüsszeltől)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése