2023. október 4., szerda

Show me a signpost for where I should go

 

Tim Swaan, Unsplash

Még 10 nap az esküvőig, 14 Barcelonáig - ijesztően kevésnek tűnik (főleg úgy, hogy konkrétran semmit nem kell intézni, max. utánkövetni azokat a dolgokat, mint a torta vagy a nyaklánc, amik már folyamatban vannak, csak nem igazolták vissza őket). Vihar előtti csendnek érzem, nem kellemes izgalomnak, de ez addig még hátha változik... Azért kis lépésekben, csak magam megnyugtatására, haladok azzal, amivel tudok, például legalább itthonra hordom az esküvőre vett vadiúj cipőt, hogy ne a nagy napon törje rommá a lábam (bár egyelőre balerinához képest egész ártalmatlannak tűnik, sehol egy vízhólyag). 

Hétvégén teljesen kiborultam attól, hogy újra megjelent a rejtélyes fogfájás, pontosan ugyanúgy, mint a fogtömés&fogkőleszedés előtt, és most már nem sok ötletem maradt, hogy mit kezdhetnék vele - de aztán hétfőre majdnem teljesen el is múlt, komolyan nem értem, mi történik (lehet, hogy csak véletlen egybeesés, de múlt héten nagyon keveset ittam, és amint elkezdtem ezt rendbehozni, a tünetek is múltak, most 3 liter a napi becélzott mennyiség, remélhetőleg ezzel már rendben leszek). A szorongás mindenesetre marad, hogy történik valami, ami elrontja majd az utazás(oka)t, hiába vagyok akármilyen óvatos. 

2 megjegyzés:

  1. Érdekes, nekem is van néha ilyen rejtélyes és aztán elmúló fogfájásom. Most is volt, pedig nemrég voltam fogorvosnál, mindent rendben találtak és azt mondták hogy 2 év múlva elég visszamennem... Szóval tudtam az eszemmel, hogy nincs baj, de akkor meg miért fáj? Fura...

    Az esküvőhöz hajrá! Jó gyorsan és ügyesen leszerveztétek (legalábbis olvasva úgy tűnt)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom :( Ezek a megmagyarázhatatlan fájdalmak a legrosszabbak...

      És köszi, tényleg elég gyorsan ment, bár amit tudtunk, próbáltuk elengedni (pl. nekem a fodrász-sminkes), vagy mázlink volt :) Azért a "csak besétálunk két tanúval"-hoz képest kicsit elszabadult a dolog, el se tudom képzelni, hogy a nagyobb esküvőknél ez mennyire durva lehet...

      Törlés