2023. október 30., hétfő

Monday meh

 


Ez egy minimalista hétvége volt, és még így is elképesztően nehezen tudtam alacsonyabb fordulatszámra váltani abból a problémamegoldós-túlpörgött állapotból, amiben szeptember közepe (de lehet, hogy augusztus eleje) óta vagyok, és amivel a levegőben tartottam az esküvő, Barcelona és a csapatépítő út összes intéznivalóját, de cserébe nem igazán tudom kialudni magam, vagy benne maradni a pillanatban. Kicsit több, mint két hete nem sportoltam és nem meditáltam, összevissza kajálok (pedig végtelen önuralmat gyakorolva meghagytam minden ajándékba kapott dulce de leche-s argentin édességet a családtagoknak, és a pastel de nata-ból is csak egyet ettem, pedig az egyik kedvenc sütim), valószínűleg annyira nem meglepő, hogy a szorongás-szintem az egekben, az energiám meg nulla. 

B. is le van robbanva, őt még a barcelonai 20.000+ lépéses séták intézték el, úgyhogy vasárnap felhasználtuk az egyik nászajándékot, és beültünk ázni a Gellértbe, de még a forró vízben se volt egyszerű nyugton maradni (a 16 fokos merülőmedence talán használt egy kicsit). Hazafelé kivételesen még találtunk Halloween-dekorációt a Tigerben (oké, már ott is túlsúlyba került a karácsony, de a korábbi évekkel ellentétben legalább lakciózva meghagytak pár pókot meg csontvázat), és faragható tököt a kifli.hu-n, úgyhogy meglepően jól állunk, és picit az is tartja bennem a lelket, hogy a hét közepén is lesz egy szabadnap, de még így is nagyon rossz volt ma összesen 17 napnyi kihagyás után odaülni a gép elé, és belépni a céges Slackre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése