2020. október 15., csütörtök

Reboot

 

Oké, így második próbálkozásra csak összejött, megszabadultam a bölcsességfogamtól- annyira régóta halogatom, és mostanában annyi minden kavart be, annyit aggódtam, annyiszor készültem rá és gondoltam végig a különböző lehetséges kimeneteleit, aztán állítottam le magam csak azért, hogy tíz perccel később ugyanezeket a köröket fussam, hogy a fogorvosi székben ülve már remegett a kezem, és minden bajom volt, pedig a fogorvos megnyugtatott róla, hogy semmi extra, sok ilyet csinált már, és viszonylag gyorsan meg is lesz vele.

Nem volt nagyon szörnyű, de utólag azért jobban fáj, mint bármilyen orvosi beavatkozás eddig, Amíg ott ültem és készültem rá, hogy feldarabolják a fogam, könnyen figyelmen kívül hagyhatónak tűnt a figyelmeztetés, hogy amikor már kiszedték, mennyi minden lesz rossz... most azért már érzem, hogy nem feltétlenül vagyok túl a nehezén. Körbevettem magam anti- és probiotikumokkal meg fájdalomcsillapítóval, és oda-vissza megnézek mindent, ami kicsit is érdekesnek tűnik Youtube-on, óvatosan tervezem a hétvégét, meg azt a sok mindent, amit a "majd ha túlleszek a bölcsességfogamon"-kategóriába dobáltam be (új Pluralone-album! új évad Taskmaster! készülődés Halloweenre!). Az éjszaka biztos nem lesz kellemes, de szerencsére ki tudtam venni egy nap szabit, szóval holnap is csak fekszem a kanapén és terelem a figyelmem... aztán meg már hátha tényleg jobb lesz.

4 megjegyzés:

  1. nagyon ügyes vagy, örülök, hogy sikerült túlesned rajta:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) jó túllenni rajta, bár még fáj annyira, hogy inkább a túlélésre játszok, fejben még nem tartok ott, hogy végre elfogytak a bölcsességfogaim...

      Törlés
    2. most hogy ezt írod, én nem is tudom, hogy nekem mennyi van még :D

      Törlés
    3. Akkor neked valószínűleg nem voltak problémásak :)

      Törlés