2020. október 18., vasárnap

Comeback kid

 

tumblr

Javul a helyzet, ma már nem azért nem csinálok semmit kanapén fekve Youtube-ozáson és alváson kívül, mert fizikailag nem tudnék, hanem mert úgy döntöttem, még jár ez az egy nap pihi, ha már holnaptól úgyis dolgoznom kell... szerencsére nem nagyon vészes a helyzet, de soha többé (=a következő pár hétben) nem veszem alapnak, ha tudok fájdalomcsillapító nélkül létezni (igen, ez az első műtétem, igen, mondták, hogy rossz lesz utána, de valamiért nem tudtam elhinni, hogy ennyire), vagy leveseken kívül bármi mást is enni, ráadásul normális sebességgel, esetleg nevetni vagy beszélni anélkül, hogy fájna.

Egy dolog, amivel óriási mázlim van: kicsit túladagolt Cataflammal, de egyelőre végig tudtam aludni az éjszakákat, és eddig a péntek kivételével mindig úgy ébredtem, hogy lényegesen jobb a helyzet (a péntek egy katasztrófa volt, akkorra dagadt be igazán az arcom, lényegesen rosszabb volt minden, és az online nyomozás "mi történhet bölcsességfogműtét után" témakörben nem segített megnyugodni). 
Ma már normálisan ébredtem, nem a fájdalomra; igazi zabpelyhet reggeliztem, és nem csak gondolkodtam azon, hogy rajzolni kellene, hanem ki is készítettem a füzetet meg a ceruzákat... aztán lesz, ami lesz. Estére talán eljutok a megvalósításig is.

Fura, de a járvány+karantén óta nem voltam beteg, olyan igazán egyszer sem- és nem könnyebb, hanem nehezebb belassítani, és elengedni, hogy akármilyen szempontból is hatékony legyek. Nem tudok csinálni semmi olyat, amihez rendesen koncentrálni kellene, még a zenehallgatás se az igazi- és nem is akarom, hogy az új Pluralone-ról mindig ez az időszak jusson az eszembe (mindig gondolkodtam rajta, hogy ha a fogorvosnál olyan zenét hallgathatnék, amilyet szeretnék, akkor könnyebben bírnám és kevésbé figyelnék minden idegszálammal arra, mikor fog fájni, vagy csak megutálnék egy olyan dalt, amit korábban szerettem - most megkérdezte tőlem a fogorvos, indítson-e valamit, és emiatt a dilemma miatt csak annyit dobtam be, hogy legyen valami indie rock. Valami instrumentális válogatást választott youtube-ról, de csak az első pillanatokban használt bármit is, a fúrástól utána már úgyse hallottam belőle szinte semmit).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése