2020. október 1., csütörtök

Körvonalazódik

 


Nem tudom, hogy min múlik, most mintha megint visszakaptam volna az ihletet az art journalhoz, vagy legalábbis több oldalt raktam össze az elmúlt egy hétben, mint nyáron összesen- kicsit berozsdásodtam, nem feltétlenül tetszik is, amit csinálok, de ez (is) egy napló, a pillanatnyi gondolataimat biztos, hogy tükrözi, ha nem is forradalmi újdonság vagy vizuálisan tökéletes. 


Tegnap este kicsit ráparáztam arra, amiből aztán inkább sima megfázás lett, és nem valami komolyabb, de mindenképp jel, hogy óvatosabban kell bánnom magammal, és hogy nagyobb volt a terhelés mostanában, mint amennyit éreztem belőle; nem fogom tudni figyelmen kívül hagyni ezeket a rossz érzéseket, mert úgyis utolérnek. 

Csak hogy ne felejtsem el, meg mert ezek a napok inkább nyűgösek és túlélősek, mint bármi mások, egy gyors lista arról, amit szerettem:
- zöldségleves+szendvics ebédre
- két délután is kimerészkedtem a külvilágba, egy papírbolt (vettem egy töltőtollat, és azóta legszívesebben kézzel írnék tele teljes füzeteket) és egy zöldésges letudva, lett alapanyagom az almáspitéhez és a palacsintához, amit terveztem a hétre
- megjöttek a 70-es évekből szárrmazó Ifjúsági Magazinok (szuper kollázs-alapanyag)
- esténként tea és társas B.-vel (Sushi Go!-ban még mindig én vagyok a jobb)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése