2021. május 23., vasárnap

Cold cold cold

An Nguyen, Unsplash

A pocsék idő miatt eléggé a lakásban ragadtam, de legalább megtanultam cold brew-t készíteni, ami remélhetőleg azt jelenti, hogy újra tudok kávét inni (az egészségesebb életmódra átállás nem várt negatív következménye, hogy a szervezetem mennyi mindenre, pl. a sima feketekávéra vagy a fröccsre is azt mondja, hogy nope, ezt ő semmilyen mennyiségben nem hajlandó tolerálni, úgyhogy muszáj kreatívnak lennem). Már egy pohár után is eléggé megállíthatatlannak érzem magam- nem is baj, mert nem haladtam úgy tegnap a rajzolással, ahogy szerettem volna (de legalább délután beugrott anya és a tesóm, és játszottunk pár kör vérre menő Exploding Kittens-t, meg tesómmal elkezdtük tervezgetni a júniusi programokat... annyira durva, hogy nemsoká már koncertek lesznek, jövő héttől nem kell kintre maszk, és a felszínen olyan lesz, mintha már véget is ért volna az egész járvány-téma. Annyira vártam már, és annyira nem tudom elképzelni, hogy ilyen simán megtörténhet... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése