2021. május 30., vasárnap

Postapocalyptic haircut

 

Kelly Sikkema, Unsplash

Voltam a Budapest Parkban! Végigtáncoltam egy estét! Megittam két teljes sört! Közepesen volt para, a bejárat előtt kanyargó sornál még legszívesebben visszafordultam volna, hogy köszi, de ennyi embert ilyen közelről inkább nem, de a a dupla védettségi-kártya-ellenőrzés ellenére pillanatok alatt bent is voltunk, és a tánctéren szerencsére már sikerült mindenkitől biztonságos távolságra helyezkedni és együtt ordítani a Linkin Park-, meg Billy Talent-dalokkal (aprócska probléma, hogy ugyanezt koncertek első sorában nem annyira lehet megcsinálni, de elképesztően hiányzik az élő zene, szóval ezt valahogy addig még lemeccselem magammal. A Platon Karataev egyelőre úgyis csak Debrecenben meg fesztiválokon lép fel, pesti időpontjukat még nem láttam). Zseniálisan felszabadító volt, és lehet, hogy vállalhatatlanul néztem ki közben, de másfél évnyi várakozást, elveszettséget, bezártságot és kontrollvesztést nem olyan könnyű átdolgozni, és most legalább már úgy érzem, hogy elkezdtem. 

Tegnap pedig, miután a Yu Grill teraszán ebédeltünk (régebben a Ráday utcában volt egy, amit nagyon szerettünk, de bezárt, most viszont a lakástól egy sarokra reinkarnálódott), B. laza nyolc (...kilenc?) év kihagyás után elkezdte újra próbálgatni a vezetést- most épp GreenGo-bab, de regisztrált MOL Limo-t is, és végig akarjuk közösségi autózni az összes olyan Pest környéki helyet, ahová tömegközlekedve problémás eljutni (mogyoródi strand, Őrház BBQ, jövünk!) A hétvége nagy részében azért a kanapén próbálom kiheverni a péntek estét, de jövő héten nagyon szeretnék végre eljutni fodrászhoz (tény, hogy tesóm frissen vágott frizurája is lényegesen hosszabb, mint az én hajam így kilenc hónap kihagyás után, de azért már szeretném visszakapni a rövid-rendezett állapotot) és találni egy kényelmes fürdőruhát (fél szemmel már körbenéztem a Corvin Plázában, és egyrészt teljesen használhatatlan a kínálat, a felpróbálásig se jutottam el sehol, még a Decathlonban se, ami az utolsó reményem volt, másrészt nagyon nincs már türelmem a ruhavásárláshoz, nem lehetne, hogy inkább megvarrom vagy valami...?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése