2021. május 24., hétfő

Don't let the sunlight catch you cryin'

 

Sabina Sturzu, Unsplash

Elég meglepő volt a tegnap esti sétámon szembesülni vele, hogy már megtörtént, nem kötelező a maszk- és bár én is levettem a sajátomat, nagyon fura érzés volt nélküle odakint lenni, kerülgetni a többi maszknélkülit, és szokni, hogy kicsit szabadabb lettem, hogy ki lehet fújni végre a levegőt, amit bent tartottam nagyjából tavaly október óta. 

Ez volt a háttérzene, amikor átvágtam az Orczy-kertben a vizes, elképesztően zöld füvön, oké, kabátban és bakancsban, de a májusi naplemente fényeivel, és kicsit mindig érezni fogom ugyanazt az óvatos megkönnyebbülést, akárhányszor újra hallom ezt a dalt. Jó volt ott lenni, és most az egyszer nem túlgondolni,  kockázatelemezni és kivárni, csak létezni, és egy kicsit elhinni, hogy jó irányba is változhat a helyzet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése