2021. november 13., szombat

...and my jokes are pretty dry

 


Ha már én nem jutok el belátható időn belül külföldre (pedig menő lenne, ha összejönne a svéd cégnél a munka, és nem teljesen remote lenne, és járhatnék Stockholmba csapatépíteni...), tesóm szerencsére igen, és megint hozott egy holland Flow-t, zseniális fotókkal és grafikával, alig vártam, hogy elkezdhessem felhasználni őket. Itt mondjuk a háttér megrajzolása is elég sokáig tartott (de legalább segített a héten a túlélésben, amikor épp nem bírtam koncentrálni semmire és szét akart esni a fejem, vagy túl sok volt a stressz és a párhuzamosan futó szálak), utána a képek és a szöveg elég gyorsan összeálltak.

... ez pedig a csütörtök esti flow-ban teljes egészében elkészült oldal (mostanában váltottam 15*15 cm-es lapokról A/4-esre, és még mindig meglep, hogy mennyivel több idő kitölteni ennyire nagy teret), egyfajta motiváció saját magamnak, hogy emlékezzek rá, a mostani helyzet nem kényszerből és nem véletlenül alakult így, hanem azért (is), mert teszek érte, amennyit csak tudok.

2 megjegyzés:

  1. Aa, tesód erre járt? Legközelebb szóljon. :)
    A Flow-t én mindig csak a bolti polcokon nézegetem, de nagyon szép dolognak tűnik! Szuperek az art journal lapjaid. Kitartást a stresszekhez! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szólok neki, hogy szóljon :) a Flow annyira klassz, ha kint élnék, biztos, hogy minden hónapban vennék egyet (bár valószínűleg úgy még menőbb, ha a cikkek is érthetőek, én most odáig tudok jutni a megkopott gimis némettudásommal, hogy a címet-bevezetőt kb. meg tudom tippelni, miről szól...)

      Törlés