2021. november 19., péntek

Better

 


Nyáron próbáltam magam párszor rávenni a portrérajzolásra (nem sok kedvem volt hozzá, csak nem akartam elveszíteni az addigra összeszedett rutint), ezért van legalább négy befejezetlen vázlat a füzetemben, de sose tudtam elég ideig koncentrálni vagy eléggé belemerülni ahhoz, hogy be is fejezzem őket, ezért aztán inkább hanyagoltam az egész témát. Egészen mostanáig, mert bár egyébként nagyon kemény hét volt (de legalább túlestem életem első PCR-tesztjén, és negatív lett, szóval találgathatok tovább, miért vagyok beteg gyakorlatilag november eleje óta), sikerült találnom valami jót is benne, teljesen ráfüggtem a Ted Lasso-ra, és mindenképp le akartam rajzolni az egyik szereplőt (még akkor is, ha CGI).

Előtte gyakorlásképp még egy másik sorozat és egy másik színész, akit már régóta kinéztem, annyira klassz arca van- meglepő, de egész gyorsan sikerült visszarázódni, nem felejtettem annyit, mint gondoltam. Az év eleji 100 napos kihívás olyan, mintha nem is idén lett volna, és tudom, hogy durva volt tartani azt a tempót, de ezzel együtt is nagyon tetszenek az oldalak, amiket akkor tudtam csinálni, és szeretnék visszajutni arra a szintre valahogy. 

Hétfőig még ebben a buborékban szeretnék maradni, akkortól remélhetőleg beindulnak munkahely-szempontból az események (pánikolás helyett próbáltam lépésről lépésre megtervezni a folyamatot, amitől jobb lett egy kicsit, bár a mai napra időzített teendőkből konkrétan semmit nem sikerült összehozni, de ettől függetlenül a hétvégi lazítás fix, és csak utána kell bármi komolyabbal foglalkoznom).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése