2022. december 18., vasárnap

Xmas Q


Múlt héten, amikor már tényleg semmi kedvem nem volt dolgozni, megpróbáltam keresni egy karácsonyi kérdéssort (valamiért decemberben mindig elkap a kérdéssor-töltögető hangulat), de nem igazán jött szembe semmi jó, úgyhogy írtam egyet. (Ha valakinek van kedve kitölteni/ szüksége van valami extrára a karácsonyra hangolódáshoz, nyugodtan csapjon le rá).

  • Mi az a tevékenység, amitől instant karácsonyi hangulatba kerülsz?
    Korizás, ajándékcsomagolás, Carol of the Bells-tanulás a szintin
  • Karácsonyfa- minimalista dekoráció 1-2 színben, vagy minél több/színesebb/csillogóbb, annál jobb? (És műfenyő, vagy igazi?)
    Gyerekkoromban a minimalista vonalon mozogtunk inkább (arany vagy ezüst + egy egyéb szín kombinációja), úgyhogy ezt szoktam meg és próbálom újraalkotni, de egyszer, ha valamiért majd teljesen új díszkészletet szereznénk be, nagyon kipróbálnék egy teljesen natúr fa/szalma vonalat is.
    Nem hittem volna, hogy a műfenyősök táborát fogom erősíteni, de annyival egyszerűbb és kényelmesebb így, hogy kb. mióta Pesten élünk, azóta maradt így (gallyakat szoktunk venni, hogy legalább a fenyőillat meglegyen, de nem mindig működik).
  • Szeretsz ajándékokat venni/ csomagolni?
    Régebben nagyon szerettem az ajándékvadászatot (és jó is voltam benne), az előző 2 évben ez sajnos teljesen elpárolgott, azt se igazán tudom megmondani, én mit szeretnék kapni, és másokhoz se igazán találok ihletet.
    Csomagolni viszont kifejezetten, ha csak nem extra fura alakú a doboz, általában jól szoktak sikerülni (és ha van időm, összedobok mellé s.k. ajándékkártyákat is).
  • Kinek tudsz a legnehezebben karácsonyi ajándékot adni?
    B. szülei azok, akik sose szokták megmondani, mit szeretnének kapni, cserébe általában nem is örülnek semminek, B. minden decemberben kikészíti magát a keresgéléssel, én meg próbálok segíteni neki és találni valami jó megoldást, de ritkán sikerül.

  • Mi az a klasszikus karácsonyi étel, amit messziről elkerülsz?
    Mindent, ami hal-alapú (szerencsére a rántott hal egyik családi ebéden se szokott felbukkanni, de B. imádja a halászlevet, amit az apukája ilyenkor főz), és igazából nem szeretem se a mákos, se a diós sütiket, szóval teljesen jól megvagyok bejgli és zserbó nélkül is.
  • Volt már olyan céges karácsonyi bulid, ami emlékezetes volt valamiért?
    Volt olyan, amikor az eredeti munkahelyem mellett két másik cégnek is kölcsön voltam adva, és mindhárom karácsonyi buli szesztilalom-20-as éves-témájú volt...(mondjuk ha jól emlékszem, nem is mentem el az összesre).
  • Melyik a kedvenc karácsonyi vásárod?
    Pesten a Bazilikánál levő volt a legnagyobb wow-élmény, de most már valószínűleg túl durva lenne a tömeg, épp keresgélem a következő kedvenc-jelöltet (de ha minden jól megy, az óbudait megnézem majd valamikor jövő héten).
  • Melyik a kedvenc szaloncukrod?
    Mióta csak a cukormentesek közül válogathatok, leszűkült a mezőny, de nem reménytelen, tavaly még egy finom zseléset is sikerült találnom, ami amúgy a gyerekkori örök kedvenc (idén már sajnos nem lehet kapni a dm-ben, de tavaly decemberben felvásároltam a készletet), ez az egyik toplistás, a másik pedig a Stühmer pekándiós cukormentese, ami sajnos szintén elpárolgott idénre (oké, tőlük a mogyorókrémes és a kókuszos se rossz)
  • Ha bármelyik országban tölthetnéd a karácsonyt, hova utaznál?
    Amit nagyon kipróbálnék, az egy aprócska faház valahol az Alpokban, óriási hóban, messze mindenkitől, B.-vel kettesben.

    Update:

  • Bónuszkérdés Medeától: melyik a kedvenc karácsonyi dalod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése