2022. december 3., szombat

Head is a flame (cool with it)

 

Kelli McClintock, Unsplash

12.01: karácsonyi hangulat 0/10
Még azt se igazán akarom elhinni, hogy már december van, hagyjuk már ezt az egészet, mire lesz koszorúnk, megint gyújthatjuk meg rajta rögtön mint a négy gyertyát...

12.02 délelőtt: 4/10
Megpróbáltam magam végre ráhangolni a télre, úgyhogy a szabadnapom délelőttjét (azért is szeretem ennyire a mostani munkahelyem, mert akármennyire sürgős-határidős feladatom van a jövő hét közepére, amikor rákérdeztem, hogy ennek ellenére kivehetek-e egy nap szabit, az volt a reakció, hogy simán, persze) a koripályán körözve töltöttem, aztán hazafelé még pont útbaesett a Vörösmarty tér, és végigsétáltam a Váci utcán (és a saját szememmel is láttam, hogy a Philanthia szupergiccses-fantasztikus karácsonyi kirakata tényleg nincs többé...)

12.02. este: 2/10
Olyan szempontból mégiscsak érzem a decembert, hogy fizikai fájdalmat okozott kirángatni magam a pihepuha takarók alól, és már sötétben elindulni a  talira az ex-munkatársakkal, ami aztán nagyjából felesleges körnek is bizonyult- ahová beültünk, ott akkora volt az alapzaj, hogy a közvetlenül mellettem ülővel is csak emelt hangon tudtam beszélgetni, 1-2 óra után kezdett elmenni a hangom, és akikkel jó lett volna újra felvenni a fonalat, pont a hosszú asztal teljesen ellentétes végén voltak, de: hazafelé még pont be tudtam ugrani a szinte teljesen kihalt Aldiba, és hozni két dobozzal a kedvenc marcipános cukormentes szaloncukromból (az egyik ment a karácsonyi raktárkészletbe, a másikat viszont szemrebbenés nélkül megettem a kanapén).

12.02. késő este: -2/10
B. anyukájának sikerült az eddigi viszonylag visszafogott karácsony körüli logisztikát feloldhatatlan csomóvá bogoznia (tudtam én, hog a "majd beugrunk valamikor szilveszter körül, nem kell túlbonyolítani" túl szép, hogy igaz legyen), elalvás előtt egyszerre stresszelhettem azon, hogy mennyire kevés idő van hátra az évből a munkahelyi feladatok befejezésére, és azon is, hogy bármit is csinálunk, valaki tutira meg fog sértődni, hogy miért nem hozzá mentünk dec. 25.-én/26.-án.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése