2022. december 20., kedd

Mindset

 

Mike Labrum, Unsplash

A tegnapi Dalfutár után akartam írni egy felháborodott bejegyzést (pedig a dal milyen jó lett...), de aztán reggel jógáztam, teljes zenben meg tudtam venni mindent a karácsonyi ebédekhez/vacsikhoz a Vásárcsarnokban (és a Steak shop is megvan még), egy csomó jó arc kutyát láttam, ilyeneket mutogat a youtube, Medea megválaszolta a karácsonyi kérdéseket... úgyhogy inkább elengedem.

Most pont úgy érzem, hogy tudok egyensúlyozni az itthoni bekuckózós kisimulás és a szuperhatékony készülődés közt (sőt, ma már a céges Slacket se nyitottam meg), holnaptól már B. is szabin van, és akkor kezdődik az "igazi" karácsonyi szünet (extra adag készülődéssel-szaladgálással, de extra adag kettesben-hangolódós programmal is), remélem, nem fog villámgyorsan eltelni az egész.

2 megjegyzés:

  1. Pont este néztem én is a Dalfutárt. Mi volt a felhárító benne? (Csak ha röviden és önhergelés nélkül tudsz róla írni - nem akarom elrontani hülyeségekkel a kezdődő karácsonyi hangulatod!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, csak amennyire szimpi volt Dés az előző részben, most annyira soknak éreztem/zavart egy-két megnyilvánulása (akármennyivel is nagyobb név, mint a többiek, nekem ez el tudja rontani a koncepciót)

      Törlés