2022. december 4., vasárnap

Bits and pieces

 

Wonderlane, Unsplash

... a.k.a random dolgok, amik önmagukban túl rövidek lennének egy blogposzthoz:

1. végre megvan az idei Spotify Wrapped, a zenehallgatással töltött idő nagyságrendileg ugyanannyi, mint tavaly (39.000 vs 36.000 perc), és akár meg is lepődhetnék, hogy a War on Drugs lett a kedvenc együtesem, de az idei évnek egyértelműen az I Don't Live Here Anymore volt a háttérzenéje (a legtöbbet hallgatott dal viszont Deep Glaze). Ja, és továbbra is szuperváltozatos a zenei ízlésem:

(... nem, nem tudom, a negyedik helyen álló "Hollywood" pontosan mire utal, ha csak nem arra, hogy tavasszal rácsúsztam az Encanto dalaira).

2. véget ért a Taskmaster 14. évada (igen, addig fogok írni róla, amíg ki nem alakul/rám nem talál egy lelkes magyar rajongótábor, B.-t már sikerült megtérítenem), szokás szerint nagyon megszerettem őket, az nyert, akinek szurkoltam, és ettől teljesen függetlenül Fern Brady is the rightful queen; de ezzel együtt is csak még egyértelműbbé vált, hogy az új-zélandi 2. évadot soha semelyik nem fogja tudni felülmúlni.

3. nem vettem semmit a Black Friday környékén, és büszke vagyok magamra, de két dolognál volt nagy a kísértés:

- a Mobilfoxtól már van egy telefontokom, és nagyon szeretem, de akartam valami télibb hangulatút a trópusi növények mellé- és rájöttem, hogy saját képpel is el tudják készíteni, már lelkesen válogatok a kollázsok között, hogy mi elég mobiltok-alakú

- ez a póló tökéletes lenne, ha még a gonosz multiknál dolgoznék (és/vagy a webkamerában látszana belőle bármi is)

... de ez és ez is nagyon cuki, ha valaki szeretne 34 dollárt pólóra költeni, és utána szétdobni a szállítási költséget, szóljon :)

4. tegnap este ott ragadtam a netflixes Snack vs Chef előtt, de csak extrán elkezdett hiányozni a Gourmet Makes-sorozat, ami ugyanezt az "alkossuk újra a chipseket és csokikat" koncepciót használta, csak sokkal szerethetőbben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése