2022. december 19., hétfő

Merry and bright

 

Kira auf der Heide,Unsplash

Azt hiszem, mégiscsak kezdem érezni, ahogy az ünnepi hangulat közelebb és közelebb kerül - ez a meditáció amúgy ma délelőtt rengeteget segített (és később az Allee-ban is jól jött, hogy tudtam a csillogó fényekre koncentrálni ahelyett, hogy éppen ki furakodik mögöttem a mozgólépcsőn), meg persze az egész hétvége is, gyertyagyújtással és tervezgetéssel, végre visszakapott lemezjátszóval, fahéjillatú habfürdős kádban ázással és pre-karácsonyi társassal.

Talán még az ajándéktaláló skilljeimet is visszakaptam egy kicsit, legalábbis komolyan vissza kellett fogni magam az előre egyeztetett "egymásnak-nem-veszünk-semmit"-elv miatt, de megtaláltam a képregény-alteregóinkat és egy társast, amit lehet, hogy majd szülinapi ajándéknak fogok felhasználni, anyának pedig vettem is egy meglepetés-macskás könyvet, meg utána hozzá passzoló cuki csomagolópapírt. A szaloncukor-készleteket is feltöltöttem, és mostantól hanyagolom a nagyobb boltokat (esetleg a Vásárcsarnokba még elmerészkedek valamikor a hét második felében, de csak a Steak Shop miatt). 

Szép lassan a hét programja is összeáll, holnap szuper-exkluzív mini karácsonyi vásárt tartunk az erkélyen, sk. bejglivel, forralt borral és kenyérlángossal, aztán lesz még egy fürdő, egy reggeli jógaóra, egy "igazi" karácsonyi vásár, egy lemezbolt-látogatás és egy korizás, aztán pedig már itt is a huszonnegyedike...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése