2024. március 17., vasárnap

Február/március

 


Azt hiszem, ha hivatalosan is le akarom zárni a februárt, és elkezdeni a márciust, azt még most kell megtennem, mielőtt vége lesz...

A február nem volt túl jó hónap, egy elhúzódó torokgyulladás miatt szinte minden januári fejlődés újra elcsúszott (nem volt közösségi iroda, és nem volt rendszeres sport se, sőt, még jóga is alig), és a munkahelyi helyzet több szempontból is fokozódott. A lakást úgy-ahogy egyben tartottuk, de ebben se segített, hogy egy hetet leszámítva vagy én voltam beteg, vagy B. 

A jó dolgok:

- találtam egy szimpi fodrászt, és most rövid+hullámos a hajam, kezdem megtanulni a diffúzor használatát (ennek az egész göndör/hullámos haj-témának az árnyoldala, hogy mivel nagyon sokszor keresek ötleteket-javaslatokat-termékeket különböző social media-felületeken, ezért egyáltalán nem vagyok elégedett a hajammal, hiába hullámosabb, mint bármikor, mert nem a saját korábbi állapottal hasonlítom össze, hanem az online képekkel, amikhez képest nem elég szabályos és nem elég göndör és nem elég jó...)
- a lakásszépítés is halad- mostanra szoktuk meg, hogy van mosogatógépünk, és óriási a különbség, most van egy tiszta és használható konyhánk, és csak így érzem, mennyire korlátozott korábban. Lett új ágynemű és törölközőkészlet (meg B.-nek pár új eszköz, pl. akkus tisztítókefe)
- haladtam a bakancslistával is egy kicsit, kóstoltam egy új konyhát (hawaii), és egy kiállításon (Zohar, Mai Manó Ház) is voltunk
- nem engedtem el a 100 napos art journal-kihívást, sőt, tök jó linós hátterek készültek (a hagyományos print nagyon vacakolós tud lenni- akármilyen óvatos is vagyok, a fürdőszoba utána úszik a fekete linófestékben, és csak nagyon lassan szárad meg a kép, ha viszont Distress Oxide-tintapárnát használok, akkor a végeredmény kevésbé lesz élénk színű és tökéletes felületű, de végtelenül gyorsabban készen van és lehet rá ragasztani a kollázst)

A kevésbé jók:

- a "főzünk és nem rendelünk"-projekt és a "heti egy nagybevásárlás, nem mindennapos boltba szaladgálás"-projekt is csúszkált a betegségek miatt
- az autósiskolát is halogattam

Tervek márciusra:

- kimaxolt hosszú hétvégék- szabadnap 14.-re és 28.-ra, kirándulás Visegrádra és Alsótoldra
- autósiskola-beiratkozás és KRESZ-tanfolyam-kezdés
- befejezni a korfui nyaralás megszervezéséből a halogatott pontokat
- amikor csak nem szakad az eső, áttenni odakintre az ebéd utáni sétát; rendszeres biciklizés a környéken metró helyett (meg közösségi irodába, ha időben fel tudok kelni), rendszeres(ebb) kick-box és futás
- folytatni az ismeretlen konyhák felfedezését (ez már megvolt, Étterem Hét és Byblos, majd írok róla külön) és a havi 1 kiállítást (a Róma-Budapestet tervezzük)
- minimalizálni a munkahelyi stresszt, amennyire csak tudom
- minimalizálni a "ki se teszem a lábam a lakásból"-napokat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése