2024. március 22., péntek

My preciousss

 

Danny Greenberg, Unsplash

Életemben összesen nem bizonygattam ennyit, hogy nem vagyok robot+ töltöttem ki annyi captcha-t, mint az elmúlt másfél napban, amikor tízpercenként frissítettem a posta csomag-nyomkövető oldalát, csak azért, hogy újra és újra azt lássam, hogy szerda óta semmi nem változott (legalább Vecsésen volt a puzzle, és nem úton Németországba), de ma dél körül megtört a jég, a legfrissebb státusz "A küldemény szállítás alatt (ismételt kézbesítésre)", úgyhogy jövő hét elején talán már le is csaphatok rá.

Tegnap megvolt az első kresz-óra, viszonylag fájdalommentesen (bár az oktató kicsit túlbecsüli az előzetes tudásunkat, és a legolvashatatlanabb háttér+szöveg kombinációit használja a prezentációban, de legalább a kiírt időpontnál hamarabb végeztünk, és sokkal kevesebben vagyunk a csoportban, mint amire számítottam). Félelmetes belegondolni, hogy csak pár órányi elmélet meg egy vizsga választ el attól, hogy ténylegesen autóba kelljen ülnöm (azt megnyugtató volt hallani, hogy a többi résztvevő is aggódik emiatt). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése