2024. március 12., kedd

Ordering stuff online

 

Anirudh Janga, Unsplah

Ha minden jól alakul, akkor ma ez a három csomagom fog befutni:

- tálca, rost és magok a mikrozöldség-termesztéshez (amikor beköltöztünk ebbe a lakásba, ahol nem volt penész, de volt konyha természetes fénnyel, szinte rögtön megpróbáltam a csíráztatást, de aztán nehezebben ment, mint amire számítottam, és elég gyorsan félbehagytam... utána fűszernövényeket telepítettem az ablakpárkányra, ami szintén nem működött... ez most a harmadik próbálkozásom, a mikrozöldek kicsit stabilabbnak tűnnek, eszközeim is lesznek hozzá, és izgalmas magkeverékek is)
- egy kávés puzzle, amibe beleszerettem (nem adtam fel a használt puzzle-szerzést sem, folyamatosan figyelem őket Vinteden és a facebook-csoportban, de csak olyat szeretnék venni, ami nagyon-nagyon tetszik, és erre ott még nem igazán volt példa... és a sajátjaimtól se sikerült még megszabadulni, úgyhogy sajnos egyelőre csak bővül a gyűjteményem, bár még 10 alatt járok)
- Budapest-pólók innen (gyönyörűek, de a weboldal ellenem dolgozott, Linuxon három böngészőből eggyel se töltődött be normálisan, kölcsön kellett kérnem B. laptopját, hogy végig tudjam csinálni a rendelési folyamatot-  remélhetőleg megérte, és élőben is jól néznek ki. Sajnos itt is szerepel a "színárnyalatok eltérhetnek"-kötelező disclaimer, ami bármit jelenthet a szabad szemmel láthatatlan különbségtől a fel sem ismerhető színpalettáig)

... és tegnap végre, régóta tartó halogatás után beiratkoztam az autósiskolába is. Még mindig teljesen elképzelhetetlen, hogy valaha is vezetni fogok, de most már egy jelentős lépéssel közelebb kerültem hozzá, mint eddig bármikor. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése