2024. március 9., szombat

Take a deep breath

 

Már pénteken elkezdtem ezt a bejegyzést, csak nem akartam elkiabálni, hogy lezajlott egy munkahét mindenféle hatalmas dráma nélkül... úgyhogy jól bent is ragadt. Most már leírhatom, hogy okés volt, ha kicsit fárasztó is, ami körülbelül 200%-al jobb, mint mostanában bármelyik hetem. Az is segített, hogy szerdán végre újra tudtam a közösségi irodából dolgozni (rengetegen voltak ott aznap, és ha nem lett volna extra segítőkész az irodavezető lány, nem lett volna se konnektorom, se monitorom, de még ezzel együtt is jót tett), és az is, hogy háromszor is jógáztam esténként, bár minden jótékony hatást sikerült lenullázni az új kreatív projektemmel- szeretnék linóból egy saját betűkészletet, ami azzal jár, hogy 24 kicsi kockát kell a megfelelő formájúra faragnom, egyelőre az O-ig jutottam, és bár nagyon jól néz ki, le fog szakadni a vállam. 

Egy ideje már kísérletezünk a házi készítésű, nem-mikró popcornnal (nincs mikrónk, és ez az egyetlen ok, amiért hiányzik néha, de mostanra már egész jól megy sima serpenyőben is), és most láttam egy videót, amivel remélhetőleg új szintre fogjuk emelni az egészet - ami klassz, hogy most bőven van estére sorozatunk, a Poker Face-t is szerettük, a Slow Horses első évada is bejött (és még van belőle kettő!), a Resident Alien-nél pedig a harmadik évadot elkezdve jöttünk rá, hogy a másodikat se láttuk végig, úgyhogy végre van választási lehetőség.

B. csak most kezd teljesen meggyógyulni a torokgyulladásból, úgyhogy egyelőre még kanapécentrikusak a közös programok, de remélhetőleg jövő héten már jobban kiszabadulunk a tavaszba - és amúgy is viszonylag fájdalommentes hét lesz, csak három napot dolgozok, csütörtökön pedig tesómmal kipipáljuk a második külföldi konyhát a listámról a Byblossal.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése