2024. március 21., csütörtök

Chase

 

Giulia Bertelli, Unsplash

Még januárban rendeltem egy puzzle-t egy német cégtől, és mivel nagyon hosszú (28 napos) szállítási időt írtak, nagyjából el is feledkeztem róla. Most már azért kezdett gyanús lenni, hogy valami nem stimmel vele, mert se puzzle, se értesítés nem jött azóta - szerencsére nagyon jó az ügyfélszolgálat, pár órán belül válaszoltak az e-mailemre azzal, hogy február közepén feladták a csomagot, szóval már itt kellene lennie... sajnos amikor megnéztem a postaládát, meg is találtam a hetekkel ezelőtt bedobott értesítőt (nem tudom, hogy eddig hogy nem vettem észre), egy héttel ezelőttig lehetett volna átvenni a csomagot a legközelebbi postán.
Tegnap munka után az esélytelenek nyugalmával azért még benéztem a postára, és bár leráztak azzal, hogy már rég nincs náluk, azért azt mondták, hogy érdemes rákérdezni az ügyfélszolgálatnál, elhagyta-e már a csomag az országot, mert ha nem, vissza tudják küldeni (ha pedig igen, már megkértem az eredeti céget, hogy pls. küldje újra). Reggel viszonylag simán elértem egy ügyintézőt, és most már többet tudok a külföldről érkező "amorf csomagokról", mint valaha is szerettem volna, azért van rá esély, hogy még időben sikerült elcsípni (a rendszer szerint tegnap óta Vecsésen van), és már tudják a telefonszámomat, úgyhogy másodjára már hátha nem fogok lemaradni róla...

Közben elkezdtem hordani a Budapest-pólóimat (egyelőre teljesen jók, bár izgalmas, hogy a mosást mennyire bírják majd hosszabb távon), az ablakpárkányon már nő három különböző mikrozöld, és a múlt hét végén sikerült begyűjtenem egy kis ihletet az art journalhoz is a Múzeum körút antikváriumjaiból (eredetileg retró újságért mentem volna, és abból nem találtam igazán jókat, de vannak olyan múzeumi prospektusok, amiket imádok hazahozni a külföldi utakról).
A mostani munkahét teljes, ami elég fájdalmas, de tartja bennem a lelket, hogy jövő héten csak 3 napot kell dolgozni... és nagyon gondolkodok rajta, hogy beadjam-e a jelentkezést pár jónak tűnő álláshirdetésre (amikor nagyon rossz volt a helyzet, elkezdtem nézelődni, és csak fokozta a pánikomat, hogy nem találtam semmilyen használható remote lehetőséget, úgyhogy megígértem magamnak, hogy aktívan nem keresek, csak heti egyszer futom végig az ajánlatokat egy portálon, és csak akkor csinálok bármit is, ha tényleg minden szempotnak megfelelek... de most több ilyen is felbukkant). Ez a szokásos ördögi kör, szörnyen hangzik ilyen kifacsartan még próbafeladatokat írni meg interjúzni, de ha nem változtatok semmin, akkor ilyen rossz állapotban is maradok, és egyelőre nem úgy tűnik, hogy varázslatosan rendeződne a helyzet... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése