2023. március 8., szerda

25/100

 


Oké, eddig egész jól alakul a 100 napos art journal-kihívás... Most sokkal lazábban veszem, mint 2 évvel ezelőtt, nincs az, hogy 1 nap/1 oldal, hanem tömbösítve, egyszerre több ötleten párhuzamosan dolgozok (így legalább előre pár napra megvannak az oldalak, nem fogok elcsúszni vele akkor se, ha egy nap valamiért kimarad), és nem mondom, hogy mindegyik a kedvencem lett, de így, hogy folyamatosan benne vagyok, sokkal több olyan oldalt is sikerült összeraknom, ami tényleg tetszik (és több a minimalista, meg több a kísérletezés is- bár nem mindegyik kísérlet sikerül jól, pont a legutolsó oldalnál megpróbáltam Lynn Giunta lenni, és sokkal nehezebb ez a technika, mint amilyennek kívülről látszik).

A pici fekete füzetemet még mindig nagyon szeretem, bár kellett egy kis idő, amíg visszaálltam rá, és az is jó, hogy a facebook-csoportban egy csomóan töltik fel a saját képeiket nap mint nap (amik általában teljesen mások, mint az enyéim, de egy csomószor pont ezért adnak ihletet vagy mutatnak egy új megközelítést). Még mindig nagyrészt a belga újságokat és prospektusokat dolgozom fel, de azért már nem annyira úti témában (elég szépen lehet látni, hogy mikor voltunk Gentben :), ami fura, hogy mennyivel kevesebb a dalszöveg (bár pont a feliratokon gondolkodtam sokkal kevesebbet, mint szoktam, és csomószor csak kész újságcikk-címeket használtam, vagy egyszerűbb holland szavakat/kifejezéseket).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése