2023. március 17., péntek

All over the place

 


Abból lehet tudni, hogy egyre jobb az idő és közelebb a tavasz, hogy exponenciálisan növekszik a terveim száma- egyelőre még nem is tudtam realisztikusra szűkíteni, csak mozgat a "mindenhol ott akarok lenni"-érzése (meg persze az se segít, hogy a bakancslistás zenészeim/együtteseim még Bécsig se jutnak el, úgyhogy vagy egy nyugat-európai fesztivált, vagy egy-két berlini koncertet be kellene iktatni, de még nagyon nem látom, pénzben és időben hogy és mennyi fér bele. De legalább Hozier fellép majd Európában is itt-ott, és nem csak Amerikában). A következő sprintünk pedig az "F" betűs előadóké lesz, ami a béna "E" után sokkal, de sokkal jobb- máris bedobáltam egy nagy kupac Foo Fighters-t, Foals-t, Fran Palermo-t és Fratellist a Spotify-listára, és még csak most kezdek belejönni.
Végre Barcelonának is elkezdtem rendesen utánanézni, és közben finoman szerveződik a következő céges konferencia-út is (a londonira amúgy se tudtam volna menni, azóta már tesóm is bejelentette, hogy ja, amúgy akkor lesz az esküvőjük... de: lesz még egy Helsinkiben is júniusban, és bár eddig nem gondoltam bele, de egy-két végtelen nyári éjszaka Finnországban elég szuperül hangzik. Sajnos a főnökömnek Kolozsvár szimpibb, de hátha meg tudjuk győzni- a neki érdekes/egzotikus kelet-európai történelem és hangulat engem most nem annyira hoz lázba).

Az elmúlt pár héten teljesen kiégtem hangoskönyv-szempontból- eldöntöttem, hogy ideje elmozdulnom valami felnőttebb irányba (ha nem fektetek bele túl sok energiát, mindig a YA-knál kötök ki), de hiába kezdtem bele a Really Good, Actually-be, amiről nagyon jó véleményeket olvastam, kb. a felénél túladagolódtam a főszereplő/narrátorral, és azóta képtelen voltam folytatni, utána továbbsodródtam a Sorrow and Bliss-re, de abba még belekezdeni se tudtam rendesen. A régóta várólistán pihenő Anxious People viszont nagyon elkapott, végre újra képes vagyok összekuporodni a kanapén, és csak a történetre figyelni (és nem alibinek használni a telefonomon instagramozához). Sorozatnézésben is van remény (ideje volt, az eredeti Star Trek-sorozat után most az eredeti filmeknél tartunk, amik kb. 50-50 eséllyel szuperek vagy borzalmasak), a héten elkezdődött a Ted Lasso harmadik évada, és ráadásul nem is egyben lesz feltöltve Apple-re, hanem egyesével (végül is csak egy negyedik streaming-oldalra kell előfizetni hozzá, de asszem, ha van, ami megéri, akkor ez). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése