2023. március 7., kedd

go-stop-go

 

Tout le monde aime Jeanne

Meglepően feltöltődve zártam a hétvégét, még úgy is, hogy a szombat nagy részében vagy B. anyukájának + nagymamájának az érkezésére készültünk (de legalább tisztább a lakás, mint már régóta), vagy őket szórakoztattuk; vasárnap pedig anyával beültünk az Urániába megnézni az Everybody Loves Jeanne-t - maga a film nem volt rossz, az kevésbé zavart, hogy a konkrét történet nem túl kidolgozott/központi, az annál inkább, hogy a "megcsókoltam a megfelelő pasit" volt a cél és a lezárás; amit kifejezetten szerettem, az Jeanne belső hangja meg az egész animált stílus, ahogy meg volt jelenítve.

Tegnap még vitt a "végre túl vagyok az előadáson" eufóriája (úgyhogy a demó már messze nem volt annyira összeszedett, de cserébe nagyjából 2 percig tartott az én részem benne), mára viszont 100%-ban szétestem, és csak a megúszásra játszok, úgyhogy ha már a munka nem megy, megpróbáltam az "egyéb" to do-listámmal haladva valamennyi lelkesedést előrángatni, és hirtelen felindulásból beiratkoztam egy varrótanfolyamra, hátha a tavaszi-nyári ruháimból néhányat már meg tudok varrni magamnak majd utána... és hála a social mediának, kiderült, hogy a legkedvencebb tribute együttesem éppen szétesőben (oké, 2021 nyara óta nem koncerteztek, mégis mire számítottam...?), de legalább pénteken lesz Lithium, amire hosszú-hosszú kihagyás után benézünk majd tesómmal (meg kell ünnepelni a Meteora szülinapját, legalább így).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése