2023. január 8., vasárnap

2023 vision


Oké, nem jutottam el odáig, hogy "szabályosan" megtervezzem 2023-at, nem maradt elég energiám hozzá, de legalább egy kollázst összeraktam Pinteresten- tényleg csak nagy vonalakban, a hangulat alapján. Közben B. a saját megküzdési módját választva épp Youtube-ról próbál minél több információt gyűjteni arról, hogy melyik országban érdemes egyéni vállalkozni/digitális nomádkodni (úgy néz ki, az idei fő projekt már tényleg a külföldre költözés lesz... 2019 óta húzódik már, bár elég jelentős akadályok jöttek közbe Brexittől világjárványig).

Ez még mindig nem a konkrétum, de a héten már kiválasztottam négy olyan fő területet, amire idén koncentrálni szeretnék- az egyik legfontosabb, hogy tudatosabban használjam az időmet és energiámat, és ennek a sarokköve, hogy kevesebb időt vesztegessek online. Még nem sikerült minden rossz szokásomat felülírni, de az elmúlt pár napban már tudatosabb voltam, több szünetet tartottam, és már sokkal kevésbé érzem, hogy nap végére leolvad az agyam, és semmire nem tudok koncentrálni. Kis lépésekben szeretnék haladni, de ez olyasmi, amivel mindenképp kezdenem kell valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése