2023. január 15., vasárnap

Step by step


Elég klassz volt ez a hétvége, de a legjobban azt élveztem, hogy tegnap este óta elnyelt egy kreatív fekete lyuk, és megint tudtam úgy és olyan art journal-oldalakat készíteni, amik igazán tetszenek (egy kicsit berozsdásodtam január elejére, és bár elkezdtem egy új füzetet, kellett pár "meh" oldal hozzá, hogy visszatérjen a lendület).

Mostanában többet fotózok, úgyhogy készült pár fáziskép is, nem tudom, bárki másnak mennyire érdekes, de szerettem volna látni a szakaszokat, mert most egy új technikát próbáltam ki a háttérhez (olyasmi volt a cél, mint az ezerszer újraragasztott és aztán részben leszaggatott óriásplakátoknál).


Kiderült, hogy csak egy kis szigszalag meg éles körmök kellenek hozzá, és már el is lehet érni ezt az effektet (viszont nem érdemes nagyon ragaszkodni az eredeti képekhez, a kólásüveget kicsit sajnálom, hogy erre használtam el, mert túl sok nem látható már belőle a végeredményben), a több rétegnyi ragasztás-letépés-visszaragasztás és egy kis vízfesték után viszont nagyon szép egységesre összeállt.


A tegnap esti új-Platon-lemez-hallgatás közben összerakott oldal lett a másik kedvencem:

... főleg mert sikerült hozzá felhasználni háttérként a lemez csomagolását, miután az eredeti két fotó kombinálásával nagyjából meglett az irány (...a szöveg természetesen Platon).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése