2023. január 20., péntek

Falling into place


Az ébren és itthon töltött idő nagy részét továbbra is a puzzle nyeli el- sajnos túl későn jöttem rá, hogy elég jó minőségben be is tudom szkennelni telefonnal (és így akár timelapse-et is csinálhattam volna arról, ahogy szép fokozatosan összeáll... na mindegy, majd legközelebb), mindenesetre a tegnap esti "színek szerint válogatás"-megvilágosodás után most így áll (ébredés után, reggelikészítés előtt még gyorsan összeraktam a robot-t-rexet). 

A tegnapi napom nagy eredménye (amellett, hogy úgy néz ki, végre találtam egy olyan közösségi irodát, ahová szeretnék majd visszamenni) egy Spotify-lista, amin mostanra több, mint 10 órányi dalt gyűjtöttünk össze a munkatársaimmal, csupa B betűs előadóval/együttessel (2 hetes időszakokra osztva dolgozunk, és ezeket az időszakokat idén zenészekről nevezzük el) - mondjuk mindenki sokkal lelkesebb a dalok hozzáadásában, mint mások dalainak a meghallgatásában, de akkor is, ez volt a tökéletes alkalom, hogy a belga munkatársaknak végre megmutassam a Belgát (meg egy kis Bikinit, Beatricét és Bestiákat).

Ahhoz képest, hogy minden kommunikáció Slacken történik, tegnap egész sok volt a spontán beszégetés, a négynapos munkahéttől (elég meggyőző volt a linkelt cikk, ráadásul nem is a "négy nap alatt dolgozzunk 40 órát"-módszertannal, de sajnos a HR-esünk nem harapott rá annyira... pedig, ha valami lenne, ami örökké elkötelezne egy munkahely mellett, az a háromnapos hétvége) Albánia tengerpartjaiig (eddig nem volt rajta az úti toplistámon, de most megváltozott a véleményem).

Az utazás-témával mondjuk óvatosnak kell lennem, a nagyon régóta tartó "csak angol nyelvterület"-ből engedve B. most már nyitott(abb) arra, hogy más európai országokat is figyelembe vegyünk lehetséges kiköltözés-célpontként, de gyakorlatias örök tervezőként annyira stresszel a kisebb és nagyobb intéznivalókon ezzel kapcsolatban, hogy ha bármilyen más külföldi utat megemlítek neki, teljesen kiborul (nekem pedig a Wizzair és Airbnb előtt álmodozás az egyik kedvenc kikapcsolódásom, már végtelen kombinációban elképzeltem, hogy melyik fapados repülővel elérhető célpontra mikor kellene kilátogatni, és a saját elszórható pénzemet, ami most már lassan egy kényelmes egyhetes utazásra is elég lesz, is valami ilyesmire szeretném költeni, csak még nem tudom, hogy mi lenne a jobb, városnézés Rigában/Reykjavíkban, vagy tengerparti heverészés valamelyik görög szigeten, esetleg Szicíliában).

Update: a Youtube pedig nagyon érzi, mi jár épp a fejemben, ez az a dal, amit amúgy nem szoktam hallgatni, de pár perce belecsempészte a lejátszási listámba:


2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon egyedi kirakó, tök jó hogy nem a szokásos Ravensburgerek, tájképek. Tetszik! Ez olyasmi, hogy sok darabnak meg lehet találni a kép alapján a pontos helyét, ha az ember nagyon sokáig gúvasztja a szemét? :D Én ilyen típusút még nem raktam, én általában letisztultabb képeket rakok, de azt gondolom hogy ez bizonyos szempontból nehezebb, mint egy tájkép, még akkor is ha ott mondjuk 300 darab az ég kékje. Sokszor látom errefelé Jan van Haasteren kirakóit és arra emlékeztet ez is, de azok még aprólékosabbak és én nem mertem bevállalni azokat.
    De elég jól haladtál, alig van már valami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ebédszünetben be is fejeztem... :) Nézegettem amúgy tájképeket is, de annyira egyik se jött be, ez viszont rögtön megtetszett, pixel is, Berlin is... van a dobozon is egy lista, hogy miket lehet megtalálni rajta, de magamtól is felismertem egy csomó helyet, pedig főleg a mainstream dolgokat láttam (gondolom, ha nagyon jól ismered a várost, van egy csomó extra easter egg).

      Törlés