2023. január 31., kedd

On repeat

 


Oké, a lányfejes puzzle sokkal nagyobb kihívásnak bizonyul, mint a Berlin-pixeles, minden második kocka a zöld/barna egy különböző árnyalata, de ezzel együtt is imádom az összes fura kis részletével (ami nem is baj, mert amilyen tempóban haladok vele, még itt lesz egy ideig). Tegnap megtaláltam, hogy a Bear, amibe bele akarok nézni már egy ideje, felkerült Disney+-ra, úgyhogy el is indítottam (a rengeteg kiabálás kellemesen kontrasztos a puzzle-kirakás zenjével), és mire észbekaptam, már este 10 volt, és ledaráltam az első négy részt.

Nagyon tetszik, hogy a tavaly év végi bezárkózós-egybefolyós hétköznapok után most mintha kezdene valami rutin kialakulni: kedden taco (oké, ez még viszonylag friss, de ha rajtam múlik, rendszeres lesz: múlt héten voltunk a Terezában, a taco al pastor valami zseniális), szerdánként közösségi iroda (januárban a négy hétből háromszor is mentem, ez elég klassz arány), és ha úgy alakul, tesómmal közös ebéd, csütörtökön jóga személyesen a közeli jógastúdióban (szerencsére az év eleji motiváció sok embert mozgat meg, tavaly többször is előfordult, hogy csak én voltam, most rendszeres a 6-8 résztvevő). Sajnos az előző hétvége annyira szétesett, hogy a héttervezés teljesen kimaradt vasárnapról, de előtte sikerült ennek is valamennyire rendszeressé válnia, és februárban is szeretném így folytatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése