2024. április 21., vasárnap

Redesign

 

B. szerzett magának egy extra-olcsó érintőceruzát az iPad-jéhez a Temuról, és azóta is lelkesen kísérletezik a Procreate-tel, én pedig kihasználtam a lehetőséget, és ma kapott egy kis ráncfelvarrást a blog-fejléc és a nyúl, akit még 2020-ban, a blog indulásakor rajzoltam... így, teljesen digitálisan azért könnyebben boldogultam vele (bár fogalmam sincs, mit csinálok, de a végeredmény tetszik, és nem is telt el vele *annyira* sok idő).
Szerettem volna saját kézírással beletenni a fejlécbe blog címét, de egyelőre még nem jöttem rá, hogy nézne ki igazán jól, és eredetileg egy bézs háttérre csináltam meg az egészet, ami összességében jobban tetszik, mint a fehér, de millió helyen át kellene írni a blog css-ében a háttérszínt, hogy passzoljon hozzá, és ehhez nincs vasárnap este elég lelkierőm, de majd ha lesz, akkor valószínűleg jön a 2.1-es verzió :)

4 megjegyzés:

  1. Tök jó lett! Jó hogy elmentetted, hogy milyen volt a régi. És örülök hogy ez a cuki zen arckifejezés megmaradt a nyuszin :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) ha nem lenne ott az előtte-utána, még én se annyira tudnám megmondani a különbséget (és nekem is a nyuszi arckifejezése volt a kedvencem az előzőben is, emiatt lett az eredeti firkából fejléckép, szóval az biztos volt, hogy marad - ritkán tudok olyat rajzolni, akinek van személyisége, és úgy érzem, itt sikerült :)

      Törlés
  2. Jó volt a régi és jó az új is és valóban abszolút van személyisége! (Medea)

    VálaszTörlés