2024. április 9., kedd

Extra nosztalgia

 

clement proust, Unsplash

Annyira szétforgácsolódtam mostanában a varrós-festős projektekben, hogy vasárnap eldöntöttem, hogy visszaállok az eredeti, kiindulási pontként készíteni kezdett zöld lenvászon topra, és addig nem csinálok mást, amíg meg nem varrtam, mert így megint az lesz a vége, hogy nem készül el semmi teljesen... (közben az edzőcipők csendben száradnak, és még mindig a döntésre várnak, hogy kell-e második réteg festék, mert kb. egy méteres távolságról már teljesen egyenletes a sárga folt rajta, közvetlen közelről viszont nem tökéketes.)

Egész jól ment is a szabás+varrás (így azért sokkal, de sokkal egyszerűbb haladni vele, hogy van egy tényleg magamhoz igazított szabásmintám), még a ferdepántokat is megcsináltam, és némi küzdelemmel be is szegtem a kar- és nyakkivágásokat (kevésbé volt fájdalmas, mint amire emlékeztem, de nyilván volt egy pont, ami újra és újra kicsúszott a pántból, bárhogy is próbálkoztam a helyén tartani). Tegnap estére eljutottam odáig, hogy már az alját hajtottam fel... aminek a közepén elfogyott a zöld cérnám (konkrétan 20 centi varrás hiányzik ahhoz, hogy teljesen késznek mondhassam), és ma ráadásul még utánpótlásért se tudok elmenni, mert egy külföldről érkező csomagot várok, és mindennél fontosabb, hogy át is tudjam venni - de holnap megveszem az új cérnát, végigvarrom a topot, és remélhetőleg ténylegesen hordani is fogom (most úgy tűnik). 

Nektek volt olyan social media felület, ami igazi, tényleges közösségi élményt jelentett? Nekem egyetlenegy, egy Twitterhez hasonló (csak sokkal jobb) oldal, amit még egyetemistaként használtam, mint ahogy az akkori baráti körből mindenki, és tömény időutazás végignézni az idővonalamat. Persze már évek óta szellemváros, de tegnap kaptam egy emailt tőlük, hogy frissítik a felhasználási feltételeiket, szóval ezek szerint még létezik... 

Update: lefestettem még egyszer a cipőt, és már most jó döntésnek tűnik, sokkal egyenletesebb a végeredmény, mint volt, ha holnapig így marad, akkor sikeresnek nyilvánítom a kísérletet.



2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok a cipőre, majd teszel fel képet ha megszáradt? Amúgy nem ismertem ezt a márkát de tök jól néznek ki, kár hogy élőben csalódás volt.

    Nekem nem volt ilyen oldal, de azért sem mert nem voltam aktív semmilyen közösségi média oldalon. De a Hotdog jutott most eszembe :D Meg a TeveClub haha. Na meg a Honfoglalón lógtam rengeteget, barátokkal és családdal is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tettem fel képet a bejegyzés végére :) úú, amúgy a Teveclub nekem is megvolt, talán az volt az egyik első weboldal, ahová valaha is regisztráltam :))

      Törlés