2024. április 12., péntek

You've got (no) mail

 



Az első tizenhat lépés után elég nagy meglepetés volt ma a tizenhetedikre megnyitni a posta nyomkövető oldalát - persze a szövegben szereplő értesítő még sehol, de ha ma bedobják, akkor esetleg, talán hétfőn már itt lehet a puzzle, amiről már többször lemondtam (és amit elsőre én néztem be, ez tény, de március 22-én szóltam, hogy küldjék már vissza, ha lehet, hogy aztán hetekig pingpongozzanak vele Vecsés és Budaörs közt). Mindenesetre most egy ideig nem rendelek semmit... 

Tegnap egy mostanában szokásos nagyon fárasztó nap végén átszaladtam az utolsó KRESZ-órára Budára (csak mert ehhez az oktatóhoz szeretnék majd járni vezetni, de azért előtte találkozni akartam vele személyesen is - egyébként pedig annyira durva, hogy már vége is az óráknak), utána pedig sprinteltem vissza a Corvinba a Gyűrűk Ura első részére. Sajnáltam, hogy tesóm nem tudott rá jönni, de így is akkora élmény volt, még mindig emlékszem szinte minden sorra és minden arckifejezésre, és nagyon visszarántott a hangulata. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése