2020. szeptember 12., szombat

Utolsó oldal


... ha őt is befejezem, akkor kész a füzet (már csak a borítóra kell valamit rajzolnom, ha azt szeretném, hogy meglegyen a szép kerek 25), és meg is vagyok az eddigi kedvenc rajzolós kihívásommal.
Egyre kézzelfoghatóbb közelségbe kerül, pedig nagyon rossz vagyok az ilyen ötleteim végigkövetésében, általában a közepe-kétharmada táján elmúlik az újdonság izgalma, és jön a következő, ami beszippant. Nem ez az első, ami mellett kitartok hosszabb távon, de talán ez az első olyan, amivel tényleg minden-egyes-nap foglalkoztam valamennyit, akkor is, ha épp nyaraltunk, akkor is, ha épp kifacsartan estem haza, és semmihez nem volt kedvem, akkor is, ha épp pihenős hétvégét terveztem, ha pedig mégiscsak kimaradt legalább 24 óra, akkor éreztem, hogy hiányzik. 

 Látom a fejlődést, látom a hiányosságokat, és tudom, hogy mivel fogom folytatni ez után, de attól még egy kicsit tartok tőle, hogy lezárul ez a nagyon intenzív szakasz. 

2 megjegyzés:

  1. respect ♥

    tudom, milyen kemény munka áll egy ilyen kihívás mögött, nagy dolog, hogy végigtoltad. közben milyen jó a végén az összes alkotást egy kupacban látni, hogy ezt mind te csináltad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi <3 igen, imádom végiglapozni a füzetet, egy-kettő olyan, mintha nem is én rajzoltam volna :))

      Törlés