2020. szeptember 5., szombat

I'm back (?)


Vártam, hogy mikor lesz kedvem újra írni, de nem lett (ez most inkább magamban rágódós-klasszik papíralapú naplózós időszaknak tűnik, legalább amíg nekem ki nem tisztul, mi is történik tulajdonképpen), szóval... csak röviden:

- B. családjával nyaralás pipa, gyönyörű helyek, egy nagyon fotogén tó, rengeteg fehérbor és szaunázás (néha egyszerre is), csendes hegyoldalra néző ház egy elszigetelt kis falu legszélső csücskében, szalonnasütés és pörkölt bográcsban, éjszaka szarvasbőgésre elaludni


- már indulás előtt egy adag extra szorongás a szokásos mellé (pro tip: ne kezdjetek bele egy gyerekkori sérelmeket kibogozó self-help könyvbe a nyaralás legelső napján, mert utána nagyon fura lesz a hangulat), folyamatos para a bölcsességfogam miatt (nem erős, de folyamatosan fenyegetően a háttérben lebegő fájdalom, plusz evésnél minden falatnál oda kell figyelnem), és óvatos navigáció egy olyan helyzetben, ahol négy napra össze vagyok zárva olyan emberekkel, akik közt ufónak érzem magam (csak az nyugtat meg, hogy valamennyire B. is)

- a hazaérkezés utáni nap órákon át tartó séta, egy nagyjából értelmetlen fogorvos-időpont ("gyere vissza 10 nap múlva, addig jó szórakozást az orosz ruletthez"), ami miatt persze előre szétparáztam magam; egy villámgyorsan és hatékonyan letudott fodrász (több, mint 5 évbe telt, mire találtam Pesten valakit, aki pont olyanra vágja a hajam, amilyennek a fejemben levő kép szerint lennie kell, és február óta nem jutottam el hozzá, úgyhogy azóta nagyon jó érzés végre újra vállalható frizurával létezni);
a belső gyermek-témakör folytatása (nagyon hasznos, nagyon fájdalmas), plusz mivel ez a két nem-nyaralós nap volt az utolsó szabadságom kb. karácsonyig, végig ott mozgott bennem, hogy ki KELL használnom, értelmesen KELL töltenem, ki KELL pihennem magam, ami persze csak kiakadáshoz vezetett, mert nem, egyáltalán nem vagyok kisimult, nem vagyok tele lendülettel és motivációval az év második feléhez, és nem hiszem, hogy ez a jövő hétfői munkakezdésig lényegesen változna

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi :) legszívesebben végigfotóztam volna minden darabkáját, annyira tökéletes volt így a szeptemberi naplementében :)

      Törlés