2020. szeptember 7., hétfő

Legalább

 


...tegnap az art journal-témával tudtam haladni egy kicsit. Szerettem volna kipróbálni, mennyire tudom kombinálni a portrékkal (anélkül, hogy feláldoznám azt a füzetet, amiben már 22/25 arc megvan, de a befejezések mindig nehezebben mentek, úgyhogy most muszáj volt mással foglalkoznom), meg belesűríteni az elmúlt pár hét hangulatát az oldalakba, az összes napfénnyel és váratlan jó pillanattal és stresszel és bizonytalansággal. 

Ezzel egy kicsit le is zártam a nyarat, és bár semmi kedvem hozzá, tegnaap B.-vel felelősségteljes felnőttek voltunk, takarítottunk, költségvetést csináltunk, megterveztük és előkészítettük a jövő heti ebédeket...  azt még mindig nem tudom elképzelni, hogy egy óra múlva már dolgoznom kell, nagyon sikerült eltávolodnom az egésztől mostanában, idegennek tűnik a csapat és a feladatok, és bár tudom, hogy minden hosszabb kiszakadás utáni visszatéréskor vennem kell egy mély levegőt, most még a szokásosnál is nagyobbnak tűnik a távolság. 




2 megjegyzés:

  1. azta, az nagyon kemény, hogy már ennyi portréd megvan, le a kalappal:O

    btw, imádom a kollázsaidat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nagyon szeretek visszajelzést kapni a kollázsokra, mert minden mással ellentétben ehhez nem néztem tutorialokat vagy hogy mik a módszerek, csak csinálom, ahogy jön, és bár nekem tetszenek, sose tudom, kívülről milyenek...

      Törlés