2022. május 16., hétfő

randomNameGenerator( )

Daniel Apodaca, Unsplash


Sose gondoltam volna, hogy fejlesztőként a "minek nevezzem el ezt a kódban"-játék fogja kitenni a napjaim nagy részét (még szerencse, hogy B.-t kölcsön tudom venni az ötleteléshez, ha éppen úgy érzem, kritikus a helyzet, és szeretnék okosnak látszani a csapat többi tagja előtt...), mindenesetre nem volt rossz ötlet pénteken még nem megosztani a változtatásokat, ma reggel azért elég sok ponton hozzá tudtam nyúlni, éljen a hétfő reggel! (hétvégén nyilván a frontend közelében se jártam, pedig megígértem magamnak, hogy nem fogom félbehagyni a tanulást+saját projekteket, amiket az álláskeresés miatt kezdtem, de egyelőre még túl fáradt vagyok hét közben értelmes dolgokat csinálni munka után, úgyhogy annyi minden összegyűlik hétvégére, hogy nem fér bele a kódolás is). Mindenesetre most feladat pipa, sőt, egy pulled pork is sül éppen (szuper alacsony hőfokon órákon át, muszáj volt reggel minél hamarabb elkezdeni, ha ma nem a délután közepén akarok ebédelni), kellemes barbecue-illat lett az egész lakásban, és végtelenül hatékonynak érzem magam. 

Most pedig megyek, és elolvasok minden létező kritikát a Russian Doll 2. évadáról, hogy én néztem be valamit, vagy ez tényleg nem volt jó (a zene viszont... <3 minden sorozatba minimum ennyi Pink Floyd kellene).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése